خرید و فروش ارز ممنوع!

شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷

در روزهایی که قیمت دلار از تلاطم نسبی ۲ هفته اخیر خود افتاده است.

در روزهای گذشته برخورد قاطعی با سایت ها و کانال هایی که در شبکه مجازی به انتشا خبرهای کذب و دروغ و بیشتر مبالغه آمیز در مورد پیش قیمت دلار پرداخته بودند، برخورد شد و در فاز بعدی آن برخورد با اخلال گران و سودا گران بازار ارز در دستور کار قرار گرفته است. 

رئیس پلیس تهران، سردار حسین رحیمی عنوان کرد که خرید و فروش ارز در مکان هایی مانند کوچه، خیابان و سر چهارراه ها ممنوع بوده و در صورت مشاهده این گونه موارد با این افراد برخورد خواهد شد.
سردار حسین رحیمی تاکیید کرد که معامله ارزی تنها در بانک ها و صرافی های مجاز امکان پذیر بوده و در خارج از این فضاها، پلیس برخورد قاطعی با افراد خواهد داشت.

به دلیل تقاضای بانک مرکزی و همچنین با هماهنگی کامل دستگاه قضا، از روز چهارشنبه هفته اخیر تا به الان، هشتاد و پنج نفر از دلال هایی که با قیمت گذاری های غیر معقول و استاندارد، به نوسان قیمت دلار کمک کرده بودند، دستگیر شده اند.

وی افزود: با توجه به این این افراد سابقه داشته اند، در طرح های قبلی هم این افراد دستگیره شده بودند، اما متاسفانه بعد از آزادی، مجدد روی به این کار آورده اند.
موارد کشف شده از این افراد ۸ کیلوگرم طلای آب شده، ۱۷۵ هزار دینار، ۴۵۲۰ یورو، ۵۷۷۵ لیر به همراه ۲۴۰ هزار دلار آمریکا ضبط شده است.

سردار حسین رحیمی، رییس پلیس پایتخت در تکمیل حرفای خود گفت: در حال حاضر در تعقیب ۱۲ شرکت غیرمجاز لیزینگ خودرویی هستیم که در بررسی ها، ۲ مدیر این شرکت های لیزینگی از کشور خارج شده اند؛ توصیه می‌شود شهروندان عزیز موقع خرید و فروش لیزینگی خودرو از دقت و اطمینان معامله در صحت آن، اطمینان کامل کسب کنند.

شرکت تضامنی صرافی عباسی و شرکا - صرافی ارکان

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.