عصر جدید برای بیت کوین؛ شکسته شدن روند بزرگ نزولی

چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱

بیت کوین به طور چشمگیری توانست قیمت خود را پس از ریزش 20% پایین سطح 20,000 دلار بازیابی نماید. بیت کوین در حال بازپس گیری سطوح گذشته و شاهد فشار خرید قدرتمند همزمان با بحران در بخش بانکداری ایالات متحده است. 

بزرگترین رمزارز بازار توانست از محدوده 25,000 دلار به خوبی عبور کند و مقاومت این سطح را دوباره تست نماید. به علاوه، با لیکوئید شدن پوزیشن‌های شورت به میزان 280 میلیون دلار طی 24 ساعت گذشته، به نظر میرسد بیت کوین قصد رسیدن به سطوح بالاتر از روند نزولی سال 2022 را دارد. 

بیت کوین خلق شد تا تحمل یک بحران بانکی را ساده تر کند. بنابر این، بازار جهانی رمزارزها در حال پیشرفت و به دست آوردن دوباره اعتماد سرمایه گذاران است، و چشمها را به سمت این صنعت نوپا چرخانده است. آیا این بخشی از یک بازار گاوی جدید است؟

 

روند نزولی ماکرو برای بیت کوین به اتمام رسیده؟

بیت کوین در حال حاضر کاملا بالای خط روند نزولی ماکرو در حال معامله است، بعد از تست مجدد و برگشت از میانگین متحرک 111 روزه از چرخه Pi که به خوبی از بیت کوین حمایت کرد. این سطح در قیمت 24,800 دلار قرار داشت. 

بر اساس پست توئیتر تحلیلگر Rekt Capial، یک کندل بسته ماهانه بالای سطح 24,800 دلار از روند نزولی میتواند یک چرخه جدید را برای بزرگترین رمزارز بازار آغاز نماید.

 

چارت ماهانه بیت کوین

 

 

اگر بیت کوین بتواند در محدوده خط روند شکسته شده و مقاومت حدود 25,200 دلار قیمت خود را حفظ کند، ممکن است رشد بیشتری هم داشته باشد. اگر بیت کوین روند کنونی و عملکرد قیمت را بالای سطح کنونی حفظ کند، میتواند هدف 30,000 دلار را برای خود متصور شود.  

 

عملکرد قیمت بیت کوین اعتماد را بین سرمایه گذاران به شدت افزایش داد

بر اساس گزارش Colin Wu، بیت کوین طی 24 ساعت گذشته یک نقطه عطف جدید ثبت نمود. ارزش حجم معاملات آپشن بیت کوین به 2.5 میلیارد دلار رسید. در تاریخ فقط یک سقف بالاتر از این رقم ایجاد شده است. 

به علاوه، نقد شوندگی در حال گسیل شدن به بازارهای کریپتو است، که باعث کمک به روند صعودی کنونی میشود. به همراه این مورد، قیمت بیت کوین طی چند روز گذشته بیش از 20% افزایش داشته است که نشان از اعتماد سرمایه گذاران دارد. 

همچنین، ارزش کل این بازار نوظهور همچنان در حال افزایش است، پس از اینکه به پایین 1 تریلیون دلار ریزش داشت. با حفظ شدن بالای میانگین متحرک 200 روزه، به نظر میرسد ارزش بازار در حال بازپس گیری سطوح گذشته است. 

با در نظر گرفتن تمامی موارد فوق، عصر جدید برای صنعت کریتپوکارنسی در حال شروع است. بزرگترین رمزارز بازار در حال پیشرفت است و به نظر میرسد اشتهای سیری ناپذیری برای یک چرخه صعودی بزرگ طی ماه‌های آینده دارد.  

 

بیت کوین

 

بیت کوین در زمان نگارش مطلب در محدوده 25,900 دلار معامله میشود پس از اینکه به سطح 26,400 دلار رسیده بود. این قیمت نشاندهنده رشد مناسب 7.4% طی 24 ساعت گذشته و رشد 16% طی 7 روز قبل است. 

 

 

 

رفع مسئولیت: متن فوق توصیه مالی نیست و صرافی ارکان مسئولیتی در قبال متن خبر و تحلیل قیمت ندارد.

 

 

 

منبع: NewsBTC
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.