کندل ماهیانه بیت کوین بالای 23,000 دلار؛ نوید ادامه بازار گاوی

چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱

بیت کوین توانست تا انتهای ماه فوریه سطح روانی 23,000 دلار را حفظ کند و این خبر خوبی برای گاوها است. بیت کوین پیشرو رمزارزهای بازار از لحاظ ارزش بازار ممکن است بر اساس میانگین متحرک 50 ماهه سیگنال ادامه حرکت صعودی داشته باشد. 

این قیمت یک سطح بسیار مهم است اگر گاوها بخواهند روند صعودی تا 25,000 دلار حفظ شود باید از این سطح دفاع کنند. موسسه تحلیلی Material Indicators اعلام نمود که کندل بسته ماهیانه بالای خط میانگین متحرک 50 ماهه میتواند یک سیگنال برنده شدن در میان مدت برای گاوها باشد. 

 

در ماه مارس چه چیزی در انتظار بیت کوین است؟

بر اساس پست اخیر تحلیلگر Material Indicators، جنگ میان گاوها و خرس‌ها در مورد جهت حرکت بیت کوین در محدوده میانگین متحرک 50 روزه در جریان است. کندل بسته بالای میانگین متحرک 50 ماهه میتواند باعث سبز شدن کندل ماهیانه و ادامه روند صعودی بیت کوین مطابق با هفته‌های اخیر شود. 

به علاوه، کندل بسته بالای میانگین 50 ماهه میتواند مومنتوم را در اختیار گاوها قرار دهد تا روند صعودی که بیت کوین از ماه ژانویه آغاز نموده را ادامه دهند و به سمت مقاومت بعدی حرکت کنند. 

در طرف دیگر، کندل بسته ماهیانه پایین 23,128 دلار میتواند باعث قرمز شدن کندل و نامعتبر شدن روند صعودی شود و بیت کوین احتمالا مجددا کف‌ها و سطوح حمایت را تست نماید. 

 

سیگنال بازار گاوی برای بیت کوین

یک سیگنال بولیش دیگر در چارت‌های بیت کوین دریافت میشود که نشان میدهد زمستان رمزارزها در حال تمام شدن است.

اندیکاتور Pi سقف و کف چرخه‌های بازار بیت کوین را پیش بینی میکند. این اندیکاتور نقطه سقف که شروع ریزش از آنجا واقع میشود و بلعکس را پیش بینی میکند. این اندیکاتور بر اساس شواهد تاریخی با فاصله 3 روز زمانبندی چرخه‌ها را پیش بینی کرده است. 

بر اساس پستی از تحلیلگر تکنیکال بلند مدت CryptoCon، اندیکاتور Pi سیگنال شروع بازار گاوی را نشان میدهد. 

 

بیت کوین

 

CryptoCon اشاره کرد که بعد از طی 1 سال ریزش قیمت، خط زرد میانگین متحرک 111 روزه شروع به رشد کرد، همانطور که در نمودار بالا مشخص است.  

هر زمان که DMA 111 روزه شروع به حرکت صعودی میکند، به معنی شروع بازار گاوی است، همانطور که در چرخه‌های قبلی 2012، 2015 و 2020 مشاهده شد. 

 

چارت بیت کوین

 

در زمان نگارش مطلب بیت کوین در لحظات پایانی بسته شدن کندل ماهانه بالای سطح 23,000 دلار بود، که نشاندهنده بسته شدن سبز و برنده شدن گاوها در کوتاه مدت است. اگر این شرایط تغییر کند، خرس‌ها سطح حمایت 22,500 دلار و احتمالا سطح 21,000 دلار را مجددا تست خواهند نمود. 

بیت کوین در زمان نگارش مطلب در حدود 23,500 دلار معامله میشد که طی 24 ساعت گذشته 1.1% کاهش را ثبت نموده است. بیت کوین طی 7 روز گذشته شاهد 5.2% ریزش قیمت بوده است. همچنین بیت کوین در 14 روز گذشته و 30 روز گذشته به ترتیب 7.8% و 2.1% سود کسب نموده است. 

 

 

رفع مسئولیت: متن فوق توصیه مالی نیست و صرافی ارکان مسئولیتی در قبال متن خبر و تحلیل قیمت ندارد.

 

 

منبع: NewsBTC
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.