دامیننس بیت کوین حمایت 4 ساله خود را از دست داد ...

پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱

به نظر میرسد بیت کوین در سمت بازنده بازار رمزارزها باشد چرا که آلتکوین‌ها در حال به دست آوردن مومنتوم هستند. با در پیش بودن ادغام اتریوم و هاردفورک واسیل، اتریوم و کاردانو بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. 

این مساله باعث شده بیت کوین در حالی که از سپتامبر عبور میکند، در یک فشار نزولی شدید قرار بگیرد. به علاوه، تحلیلگر بازار کریپتو Ali Martinez گزارش داد که دامیننس بیت کوین برای اولین بار از سال 2018 به عدد 39% کاهش پیدا کرده است.

این خبر برای ماکسیمالیست‌های بیت کوین نگران کننده است چرا که نشان میدهد آلتکوین‌ها در حال گرفتن سهم بازار از بیت کوین هستند. 

 

 

این تحلیلگر محبوب همچنین از الگوی نگران کننده عملکرد بیت کوین در ماه‌های سپتامبر گذشته صحبت کرد. 

برای مثال، یک تحلیلگر اعلام کرده بود که 9 سپتامبر از 12 سپتامبر طی سالهای گذشته در شرایط قرمز به پایان رسیده بود. در این حین، Glassnode گزارش داد که 19.29 میلیون آدرس بیت کوین در روز 7 سپتامبر در ضرر بودند. 

 

 

برای بیت کوین راه فراری نیست

در تحلیل‌های اخیر احتمال تحرکات بیشتر بازار خرسی برای بیت کوین بررسی شده است. اعلام شده است که بیش از 65.77% از کل بیت کوین در گردش، حدود 12.589 میلیون BTC، طی سال گذشته ساکن مانده اند. 

بر اساس شواهد تاریخی، افزایش ذخیره ساکن نشانه‌ای از بازار خرسی بیت کوین است. این مساله به رنج ماکسیمالیت‌های بیت کوین که در انتظار رشد شدید قیمت بودند اضافه میکند. 

 

 

یکی از تحلیلگران CryptoQuant با عنوان BaroVirtual، سیگنالی مبنی بر یک بازه کوتاه مدت پر نوسان ارائه داد. این تحلیلگر به الگوی روند NUP (سود خالص محقق نشده) نگاه میکند که یک دوره کوتاه مدت پرنوسان را دنبال میکند.  

به طرز عجیبی، ما یک پرش بزرگ در NUP بین هولدرهای بیت کوین مشاهده کردیم که عمدتا منجر به حرکت نزولی بیت کوین شد به دلیل "طمع بیش از اندازه" بین سرمایه گذاران. در همین راستا، این تحلیلگر میگوید:

 

از آنجایی که بیت کوین میتواند با یک ریتم قابل پیش بینی تر حرکت کند، دیر یا زود، باید این مقدار بالای NUP را کاهش دهد.

 

 

با این حال، یک تحلیلگر دیگر با عنوان CryptoCapo در مورد فعالیت احتمالی بولیش بیت کوین خوشبین بود. در یک توئیت اخیر، این تحلیلگر اذعان داشت، "پوزیشن لانگ بزرگ" به برگشت قیمت منتهی خواهد شد. 

این مساله باید پس از یک رشد به موقع در فضای ذهنی بازار در جامعه مجازی کریپتو اتفاق بیفتد، علیرغم ریزش اخیر در دامیننس بیت کوین. 

 

 

 

 

رفع مسئولیت: متن فوق توصیه مالی نیست و صرافی ارکان مسئولیتی در قبال متن خبر و تحلیل قیمت ندارد.

 

 

 

 

منبع: AMBCrypto
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.