پیش بینی قیمت 90k$ برای بیت کوین تا پایان سال 2022

دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰

قیمت بیت کوین در حال بازیابی پس از ریزش شدید به سطح 30,000$ است. در زمان نگارش مطلب، قیمت بیت کوین در حدود 37,774$ در حال نوسان است و در 24 ساعت گذشته حدود 1.9% رشد داشته است. به نظر میرسد در کوتاه مدت بیت کوین رشد بیشتری داشته باشد. 

 

 

بازیابی اخیر قیمت بیت کوین میتواند مرتبط با بازار سنتی باشد. در زمان نگارش مطلب، شاخص S&P 500  یک رشد +105 را ثبت نموده و در تایم فریم 4 ساعته 1.44% سود به دست آورده است. 

بیت کوین همبستگی بالایی با بازار سهام آمریکا نشان داده است و میتواند در کوتاه مدت مسیر آن را دنبال نماید. در این شرایط، خریداران بیت کوین میتوانند با استناد به رالی مستمر بازار سهام اقدام به ترید کنند.

در تایم فریم پایین، سطوح 39,000$ و 40,000$ مقاومت‌های قدرتمندی برای قیمت بیت کوین هستند و باید بیت کوین از آنها عبور نماید و به حمایت تبدیل شوند تا بتواند رشد مناسبی داشته باشد.

در شرایطی که بیت کوین در مسیر نزولی قرار گیرد، سطوح 36,000$ و 33,000$ میتوانند حمایت های بسیار خوبی برای قیمت بیت کوین باشند. 

بر اساس گزارشی از Finder، در ماه‌های آینده مومنتوم بولیش بیت کوین میتواند با قدرت ادامه پیدا کند. این گزارش بعد از مشورت با 33 خبره بازار در مورد سناریوهای محتمل برای قیمت بیت کوین در تایم فریم های مختلف منتشر شده است. 

جمع بندی نظرات این کارشناسان در مورد آینده قیمت بیت کوین بولیش بوده است، پیش بینی که بر خلاف شرایط کنونی بازار است. با توجه به تصمیمات بانک مرکزی آمریکا، به نظر میرسد این پیش بینی برای اکثر اجزای بازار درست باشد.

 

یک رالی دیگر برای بیت کوین قبل از بازار خرسی چند ساله؟

همانطور که واضح است، این کارشناسان از دیدگاه بولیش برای ژانویه به سمت دیدگاه خنثی در هفته گذشته و بریش برای هفته منتهی به 6 فوریه 2022 تغییر نظر داشته اند. تاثیر احتمالی افزایش نرخ بهره توسط دولت آمریکا، به عقیده این کارشناسان میتواند مهمترین دغدغه برای سرمایه گذاران طی نیمه اول سال جاری باشد.

 

نیمه اول سال 2022 تحت تاثیر نرخ بهره بالاتر خواهد بود، که تمام دارایی های دارای ریسک از جمله بیت کوین را تحت تاثیر قرار خواهد داد. متعجب نخواهیم شد اگر شاهد 30% ریزش بیشتر برای بیت کوین از سطوح فعلی باشیم.

 

در چنین شرایطی، بیش از 50% از متخصصان اعتقاد دارند بیت کوین میتواند از سناریو افزایش نرخ بهره سربلند بیرون بیاید. این متخصصین بر این باورند که قیمت بیت کوین طی ماه‌های آینده به قله 93,717$ خواهد رسید و در انتهای سال 2022 در حدود قیمت 76,360$ بسته خواهد شد. 

 

 

رالی بیت کوین با تورم بیشتر شدت خواهد گرفت. همانطور که قبلا هم اشاره شده بود، استراتژیست Bloomberg ادعا کرده بود که بیت کوین عملکرد بهتری از بازار سهام و سایر دارایی های پرریسک خواهد داشت.

 

 

 

رفع مسئولیت: متن فوق توصیه مالی نیست و صرافی ارکان مسئولیتی در قبال متن خبر و تحلیل قیمت ندارد.

 

 

منبع: NewsBTC
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.