جولان دلال های مجازی در غیاب صرافی ها!

چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷

در روزهای اخیر با توجه به اینکه قیمت دلار روند کاهشی و نزولی ملایمی دارد و کاهش قیمت دلار به گونه ای است که به ثبات حدودی و نسبی رسیده است فرصت ایده آلی برای دلال های مجازی دلار از طریق کانال های تلگرامی فراهم شده است.

از آنجایی که فعالیت رسمی بازار ارز و صرافی ها در روز پنجشنبه به صورت نیمه وقت مشغول به کار هستند، در ادامه روز پنجشنبه و روز جمعه هیچکدام از صرافی های رسمی فعالیت نداشته‌اند و به همین دلیل فرصتی ایده آل برای دلالان مجازی دلار و یورو به وجود می آید.

این دلالان با گزارش لحظه ای قیمت دلار و یورو ذهن مردم را به خود مشغول میکنند و مردم را با قیمت های دروغین مجاب می کنند تا دلارهای خود را به قیمتی ارزان تر از قیمت صرافی های مجاز و صرافی های ملی بفروشند و از طرفی دلارهای مردم را با قیمتی ارزان می خرند تا خود با قیمتی گران‌تر بفروشند.

در حال حاضر دلالهای خرده فروش و معمولی بیشتر از بقیه افراد متضرر شدن از کاهش قیمت دلار به ثبات رسیدن آن رضایت ندارند.
در واقع از طریق شبکه‌های مجازی در روزهای تعطیل سعی در ایجاد نوسان در قیمت دلار کنند داشت آیا قیمت دلار بازگردد.

در این میان عده ای از مردم گول میخورند و دلالان را به خواسته خود می رساند، به همین خاطر گفته می شود از خرید و فروش ارز به طور مجازی در روزهای تعطیل خودداری کنید همچنین به قیمت های دلار و یورویی که در شبکه های مجازی به صورت لحظه‌ای مخابره می‌شود، اعتماد نکنید.

برای اطلاع از اخبار صرافی ها و قیمت دلار صرافی ارکان همگام باشید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.