رشد عجیب سولانا در شرایط بازار ریزشی

یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

به نظر میرسد سولانا (SOL) در یک پروژه رسیدن به ماه باشد! در تایم فریم روزانه، سولانا در خلاف جهت این روزهای بازار پیش رفته و یک ATH یا بالاترین سطح تاریخی در قیمت 42.58 دلار ثبت نمود. بعد از یک اصلاح مختصر، ارز دیجیتال سولانا به قیمت 41.79 دلار معامله شد. سولانا در طی یک هفته 65% رشد داشت و قیمت آن طی 1 ماه 207% بالاتر رفت.

یک تریدر ناشناس به نام Kaleo به دقت قیمت سولانا را رصد نموده است. بعد از ایجاد و شکست فرم  diagonal در قیمت 30 دلار، سولانا به قیمت های بالاتر رسید و یک مقاومت مهم را از پیش روی برداشت. 

 

هدف نهایی سولانا

بنا به اظهارات تیم سولانا، همکاری بین این پلتفرم و پروژه Serum میتواند باعث گسترش و بهبود عملکرد سیستم مالی شود. سولانا پیشرفت خوبی در فعالیت توسعه داشته و بنا به گزارش CoinGecko بعد از لینک (LINK)، الگورند (EGLD) و بیت کوین جایگاه چهارم را دارد. اکوسیستم SOL به سرعت در حال رشد و گسترش است و Project Serum  امکانات قابل توجهی را ارائه مینماید. 

 

تحلیلگر Adam Cochran پیش بینی میکند سولانا در صورتی که بتواند بخش از ارزش بازار رقبای خود اعم از Binance Smart Chain و Ethereum را به دست آورد، به قیمت 152 دلار هم خواهد رسید.

منبع: NewsBTC
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.