قیمت بیت کوین در سطح 20,000 دلار برای اولین بار پس از سقوط FTX

شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین برای اولین بار پس از سقوط FTX به عدد 20,000 دلار رسید. این سطح بسیار با اهمیت است چرا که چندین بار پیش از این به عنوان حمایت عمل کرده و در سال 2017 نیز سقف تاریخی قیمت بیت کوین بوده است. 

حرکت اخیر قیمت بیت کوین میتواند برای بازار رمزارزها بسیار مهم باشد. 

 

بیت کوین به سطح کلیدی و سقف تاریخی سال 2017 رسید

حدودا در ساعت 6 بعد از ظهر روز گذشته بیت کوین توانست سطح مهم 20,000 دلار را باز پس بگیرد. از دست دادن این سطح به عنوان قله بازار گاوی سال 2017 و رسیدن به قیمت 15,800 دلار طی ماه‌های گذشته باعث شده بود سرمایه گذاران بلند مدت دچار نگرانی و استرس شوند و در مورد ادامه روند بازار رمزارزها دچار تردید شوند. 

پس از اینکه بیت کوین در سال 2017 از سطح 20,000 دلار ریجکت شد، بازار رمزارزها وارد یک دوره طولانی بازار خرسی شد. مجددا در دسامبر 2020 بیت کوین توانست این سطح کلیدی را بازپس بگیرد و پس از آن قیمت با انفجار ناگهانی و طی یک بولران به 60,000 دلار رسید.

زمانی که بیت کوین این سطح را پس میگیرد چه اتفاقی رخ میدهد؟ حرکت بعدی بیت کوین چیست؟

 

چارت بیت کوین

 

سطوح مهم قیمت بیت کوین که باید مراقب آن باشید

با توجه به اینکه سنتیمنت بازار رمزارزها در سال 2022 کلا بریش و منفی بود، هولدرهای کریپتو فقط به دلیل اینکه بیت کوین سطح 20,000 دلار را شکسته دچار فومو نمیشوند و احتمالا سریع به سراغ خرید سنگین بیت کوین نخواهند رفت. احتمالا شاه رمزارزها باید رالی بیشتر داشته باشد تا جمعیت به سمت آن هجوم ببرند و خرید سنگین‌تری انجام دهند.

رسیدن بیت کوین به بالای سطح 28,000 دلار میتواند نشانه مستحکم‌تری برای بازیابی قیمت بازار باشد. در این میان، ریجکت شدن از سطح 20,000 دلار میتواند برای بازار رمزارزها فاجعه آمیز باشد و باعث شود بیت کوین به کف‌های جدیدی برسد. 

 

 

رفع مسئولیت: متن فوق توصیه مالی نیست و صرافی ارکان مسئولیتی در قبال متن خبر و تحلیل قیمت ندارد.

 

 

 

منبع: NewsBTC
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.