سیگنال بولیش بیت کوین برای کوتاه مدت

شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱

بیت کوین در ماه ژوئن شاهد ریزش شدید از سطح 30,000 دلار به 20,000 دلار بود و پس از آن قیمت بیت کوین در حدود 20,000 دلار تا 21,000 دلار در نوسان بود. چشم انداز کوتاه مدت بیت کوین در حال حاضر به سمت بولیش شدن اشاره دارد. 

با این حال خیلی زود است که بخواهیم انتظار رالی صعودی را داشته باشیم. اگر بیت کوین بتواند بالای سطح مقاومت 21,000 دلار تثبیت شود، میتواند مقاومت بعدی را هدف بگیرد. خریداران نشان دادند که در مورد بیت کوین تا حدی خوشبین هستند و نتیجه آن روی نمودار دیده شد.

اگر خریداران به همین روال ادامه دهند، بیت کوین ممکن است به قیمت 24,000 دلار دست پیدا کند، با این حال، احتمال پولبک قیمت نیز نباید نادیده گرفته شود.  

 

تحلیل تکنیکال بیت کوین: تایم فریم 4 ساعته

 

 

بیت کوین در زمان نگارش مطلب در حدود قیمت 21,600 دلار معامله شد و توانسته بود از سطح 20,000 دلار عبور کرده و حرکت صعودی خود را آغاز نماید. 

اگر بیت کوین بتواند از فاز رنج جدا شود، اولین مقاومت در محدوده 24,000 دلار در انتظارش خواهد بود. 

در صورتی که از سطح کنونی بیت کوین دچار ریزش شود، ابتدا به سطح 20,000 دلار بازمیگردد و احتمال رسیدن به سطح حمایت 16,000 دلار نیز وجود خواهد داشت. 

همچنین بر اساس کاهش تعداد بیت کوین معامله شده متوجه میشویم فشار فروش روی نمودار تا حدی کاهش یافته و این سیگنال مثبتی برای بیت کوین است. 

 

تحلیل تکنیکال

 

 

خریداران بیت کوین به بازار برگشتند و نشان دادند محدوده 21,000 دلار محدوده مهم تقاضا برای بیت کوین است. بیت کوین شرایط اشباع خرید را طی 2 روز گذشته ثبت نمود. 

در همین راستا، شاخص RSI نیز بالای 60 بود و نشان از قدرت خریداران در بازار داشت. 

همچنین قیمت بیت کوین از خط میانگین ساده متحرک 20 فراتر رفت و نشان داد خریداران مومنتوم قیمت را به دست گرفته‌اند.  

 

 

بیت کوین در بازه کوتاه مدت نشانه‌هایی از انباشت سنگین داشت. این مساله بر اساس میزان خرید طی 48 ساعت گذشته بود و Chaikin Money Flow که شاخص میزان جریان ورودی و خروجی است نیز تصویر مثبتی را ترسیم نمود.

اگر تقاضا ثابت بماند، بیت کوین میتواند از سطح کنونی قیمت عبور نماید و خود را به نزدیکترین مقاومت برساند.  

 

 

 

رفع مسئولیت: متن فوق توصیه مالی نیست و صرافی ارکان مسئولیتی در قبال متن خبر و تحلیل قیمت ندارد.

 

 

منبع: NewsBTC
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.