دوباره بیت کوین گرد و خاک به پا کرد! اما چرا؟

شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

دوباره بیت کوین گرد و خاک به پا کرد! اما چرا؟
قیمت بیت کوین بار دیگر افزایش پیدا کرد تا دوباره بدین وسیله سر زبان‌ها افتاد. اما سوالی که برای همه افراد فعال در این حوزه پیش آمده است، ایناست که آیا دوباره بیت کوین مسیر صعودی خود را در پیش می‌گیرد؟
به گفته‌ی تعداد کثیری از کارشناسان و فعالان حوزه ارزهای دیجیتالی، بیت کوین به بازار اقتصادی دنیا نفوذ کرده است و دیگر به این راحتی‌ها نمی‌تواند از آن جدا شود و دیگر قابل نادیده گرفتن نمی‌باشد.

آقای برایان کلی، مدیرعامل یک شرکت سرمایه گذاری که بر روی ارزهای دیجیتالی سرمایه گذاری می‌کنند گفت: بازار ارزهای دیجیتالی، مخصوصا ارز دیجیتالی بیت کوین را باید جدی گرفت، چرا که روز به ردز بیشتر در اقتصاد ملت های مختلف نفوذ می‌کنند و قوی تر و با ارزش تر می‌شود به همین خاطر آن را باید جدی گرفت، هر چند در سال اخیر بیت کوین را جدی گرفتند چون رشد بسیار بالایی داشت اما دوباره رشد آن کاهش یافت و باز الان دوباره جان گرفته است، به گمانم فعالان بازار در این حوزه، باید  نیمی از یک تریلیون دلار را در اختیار داشته باشند.

آقای کلی عنوان می‌کند که نکته‌ی جالب توجه در مورد بیت کوین این است که بیشتر افراد درباره موجودیت آن صحبت می‌کنند تا امنیت آن!

در حالی که بیت کوین دوباره جان گرفته است، در ایران روزهای خوشی را سپری نمی‌کند و معامله‌ی آن و سایر ارزهای دیجیتالی ممنوع شده است.
رییس کمیسیون مجلس خبری جالب و عجیبی در این باره عنوان کرده است که مبلغ ۲.۵ میلیارد دلار تا به امروز برای خرید ارزهای دیجیتالی، ایرانیان خرج کرده اند و این مبلغ از کشور خارج شده است!

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.