انباشت بیت کوین، اتریوم و کاردانو در حال حاضر ایده‌آل است

دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

در حالی که تورم در آمریکا تسهیل میشود، سرمایه گذار Ben Armstrong اخیرا اعلام کرد که برای یک بازار خرسی آماده شوید. او اشاره نمود:

"در طی بازار خرسی رمزارزها، شرایط ناامیدکننده و ترسناک خواهد بود. اما هیچ چیزی با بازار سهام قابل مقایسه نخواهد بود. آنجا حمام خون به راه خواهد افتاد."

مفسر کریپتو اشاره کرد که تورم‌زدایی میتواند باعث کاهش ارزش بیت کوین و آلت‌کوین‌ها تا حدود 80% از سقف تاریخی شود. با این اوصاف، او توصیه میکند، راهکار این موضوع انباشت رمزارز است. طی شش ماه گذشته، در حالی که در آمریکا تورم در حال افزایش بود، بسیاری از سرمایه گذاران به بازار کریپتو روی آوردند تا از آن به عنوان سنگری در برابر افزایش قیمت‌ها استفاده کنند. با روند تورم‌زدایی که برای انتهای سال انتظار میرود، این مفسر پیشنهاد میکند که نباید تسلیم خبرهای منفی شد.

طبق بررسی شواهد تاریخی، تورم همواره به بازار سهام آسیب رسانده است چرا که به طور کلی فضای سرمایه گذاری در اقتصاد را دلسرد میکند. با این حال، با استناد به آرمسترانگ، اکثر بازارهای خرسی کریپتو حدود 2 تا 3 سال به طول انجامیده است، درست مانند بازار تورم‌زدا. بنابراین او توصیه میکند:

"مطمئن شوید که بیت کوین، اتریوم، کاردانو و سایر 20 رمزارز برتر را در این زمان انباشت میکنید."

در این متن، او اشاره میکند که سرمایه گذاران میتوانند با بازگشت گاوها پس از هاوینگ 2024 بیت کوین، سودهای خوبی به دست آورند. پیرو این شرایط، Mr. Whale یکی از افراد تاثیرگذار بازار کریپتو، میگوید با گذر زمان سودهای بازار گاوی افزایش پیدا میکند. 

اگر شما برای 10 سال آینده و بیشتر از آن سرمایه‌گذاری میکنید، ریزش‌های کوتاه مدت بازار فرصت هستند، نه تهدید.

— Mr. Whale (@CryptoWhale) September 18, 2021

 

به طور مشابهی، با توجه به اظهارات تحلیلگر CryptoQuant، بهترین زمان برای انباشت بیت کوین زمانی است که مردم به آن اعتقاد ندارند. این موضوع به عنوان "در کف بخرید" بین فعالان بازار شناخته میشود، موضوعی که طی ریزش قیمت سپتامبر، رئیس جمهور السالوادور نیز آن را قبول کرد. با این حال، برخی از متخصصین این حوزه نظر دیگری دارند، و این مساله را هیجان شبکه های اجتماعی برای بالا بردن قیمت میدانند. 

Siddharth Menon یکی از افراد صرافی کریپتو WazirX، میگوید درصد بسیار کمی از سرمایه گذاران واقعا در کف خرید میکنند. او اضافه نمود:

"اکثر ما صبر میکنیم تا در کف بخریم و در سقف بفروشیم. در واقعیت این یک امر غیر ممکن است. ماندن به عنوان سرمایه گذار در بازار همواره سودآورتر از زمانبندی کردن در بازار بوده است."

منبع: AMBCrypto
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.