بیت کوین به سقف‌های جدید خواهد رسید

چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰

استراتژیست بازار مایکل لی اعتقاد دارد بیت کوین به سقف‌های جدیدی میرسد. آقای لی موسس نهاد مالی Michael Lee Strategy است که خدمات برنامه‌ریزی و مدیریت سرمایه به مشتریان ارائه میدهد. این شرکت خدمات مشاوره سرمایه گذاری به عنوان نماینده Compass Financial ارائه میکند. 

این تحلیلگر روزهای خوبی را پیش روی بیت کوین پیش‌بینی میکند. مایکل لی که خود نیز سرمایه گذار است اعتقاد ندارد بیت کوین سرعت رشد خود را کاهش داده باشد و پیش‌بینی میکند سقف های جدیدی با گذر زمان در راه بیت کوین خواهد بود. با استناد به صحبت های لی، این سرمایه دیجیتال قطعا به اندازه سایر ارزهای دیجیتال بازار سودده خواهد بود.

بهترین 3 روز پیش روی رمزارزها قرار دارد

استراتژیست بازار در مصاحبه خود اذعان داشت که بهترین روزها پیش روی بازار رمزارزها است، به ویژه بیت کوین. این تحلیلگر توضیح میدهد که بیت کوین پرچمدار بازار است و پیش بینی میکند که عملکرد مشابهی با سایر ارزهای دیجیتال بازار داشته باشد و بلکه بهتر از آنها. 

در مورد قوانین حکومتی برای بیت کوین و سایر رمزارزها، لی میگوید، "فکر میکنم زمان زیادی به طول انجامد تا قوانین حکومتی محدود کننده و بازدارنده وضع شود. این موضوع به حکومت ها محدود نمیشود و بانک مرکزی های سراسر جهان نیز به همین صورت خواهند بود."

 

قیمت بالای بیت کوین نتیجه چاپ بی پایان پول

مایکل لی در مصاحبه خود به حدس و گمان‌ها در مورد رشد اخیر قیمت بیت کوین و ارتباط آن با تصمیمات اخیر آمازون مبنی بر پذیرش ارز دیجیتال در پلتفرم خود پرداخت. در این رابطه، لی اظهار داشت، این تئوری که موج قیمت در ارتباط با افزایش دادن قیمت است صحیح نیست.

لی رشد قیمت ارز دیجیتال تا حدود 60,000 دلار در ماه آوریل را به چاپ پول توسط دولت ها و محدود نکردن مقدار پول رایج مرتبط دانست.

لی اظهار داشت که به سختی میتوان نحوه عملکرد قیمت را به طور کامل شرح داد اما با توجه به فعالیت‌های تریدرها در بازار کریپتو گفت:

فکر میکنم که سخت میتوان برخی از این حرکت های قیمت را به خوبی توضیح داد، اما بیشتر به مومنتوم دارایی مرتبط است. بنابر این، به محض اینکه مومنتوم مقدار کمی صعودی میشود، در ادامه تریدرها به این حرکت ادامه میدهند. و به این ترتیب ناگهان از 29,000 دلار به حدود 40,000 دلار طی بازه زمانی حدود 1 هفته میرسیم. 

منبع: NewsBTC
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.