بیایید برای بیت کوین انتظار بازگشت قیمت Vشکل نداشته باشیم

دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰

رمزارز، این گونه جدید دارایی در بازارهای مالی، به ندرت تعطیلی دارد. بر خلاف سهام، این کلاس دارایی طی 365 روز سال و در تمام ساعات معامله میشود. طی 2 3 ماه گذشته، زنگ خطر ریزش هفتگی به صدا در آمده است. بسته شدن کندل های هفتگی اهمیت زیادی دارد چرا که آینده نزدیک بازار کریپتو را مشخص میکند.

بازار در مقطع کنونی، در شرف بستن یک کندل هفتگی دیگر است. طی هفته های گذشته در این چرخه، بزرگترین دارایی بازار رمزارز یعنی بیت کوین، در محدوده 30K$ تا 40K$ محدود شده بود و حرکت رنج داشت. در واقع، بنا به اظهارات تحلیلگر معروف بنجامین کوئن، شاه سکه ها زمان خیلی زیادی را در این رنج قیمت صرف کرده است. این تحلیلگر همچنین میگوید:

"اگرچه به نظر میرسد بیشتر در یک روند نزولی باشیم تا روند صعودی، من فکر میکنم به صورت تکنیکال تا حدودی ما در وضعیت بلاتکلیف یا رنج هستیم، چرا که قبلا هم در این سطوح بوده ایم."

کوئن همچنین ادعا کرد که یک بازگشت فوری برای BTC در مقطع کنونی، خیلی امکانپذیر نیست. با از بین بردن امیدها برای بازگشت Vشکل، این تحلیلگر گفت:

"بیایید انتظار یک بازیابی قیمت Vشکل را نداشته باشیم... 2 ماه گذشته که بازار حرکت رنج و بدون روند داشته ثابت کرده که بازار بیش از حد داغ شده بود و یک آرامش تابستانی برای بازار لازم بود و الان اساسا شاهد آن هستیم."

برای اینکه بازار بتواند شاهد هر گونه بازیابی قیمت در حال حاضر باشد، بازیگران بزرگ باید وارد صحنه شوند. خوشبختانه، اشخاص در حال افزایش دارایی هستند و این باعث میشود محیط تا حدودی برای افزایش قیمت بیت کوین مساعد شود. 

بنا به اظهارات کوئن، ماندن قیمت بیت کوین پایین سطح 35K$ بنا به برخی دلایل برای بازار خوب است. میانگین ساده متحرک 20 هفته ای که بالای کندل های روزانه قرار دارد، در زمان نگارش مطلب در حال خم شدن به سمت پایین است. اگر میانگین ساده متحرک 20 هفته مقدار بیشتری پایین بیاید، برای قیمت بیت کوین راحت تر میشود که بالای آن برود و این سطح را به عنوان حمایت حفظ کند. کوئن همچنین اظهار داشت:

"بله در حال حاضر موافقم که بازار طی 2 3 ماه گذشته خرسی و ریزشی بوده است، اما من قطعا فکر میکنم در نهایت روند برعکس خواهد شد."

در حال حاضر، شاخص نوسان بیت کوین یک موقعیت خوب برای رشد ارزش این دارایی را به تصویر میکشد.

کوئن اینگونه صحبت خود را جمع بندی نمود:

"بله این امکان وجود دارد که در 3 ماه پایانی سال تمام دارایی از دست رفته در بازار خرسی به بیت کوین برگردد و قیمت بیت کوین 6 رقمی شود و تا آخر سال به قله چرخه قیمت بازار برسد، اما من قطعا فکر میکنم که افراد باید انعطاف پذیر باشند."

منبع: AMBCrypto
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.