دقیق ترین پیش بینی قیمت دلار تا یک ماه آینده !

شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

با اعمال دور جدید تحریم اقتصادی ایران از سوی آمریکا سعی شده براساس قوانین اقتصادی به بررسی وضعیت فعلی و آینده قیمت دلار آمریکا در مرداد 97 پرداخته شود و تحلیل قیمت دلار بیان کرده ایم.


این روزها اخبار قیمت دلار تبدیل به تیتر اول خبرگذاری های کشور شده است، به گونه ای که هر فردی به دنبال پیش بینی قیمت روز دلار و کسب سود از این راه می باشد، چرا که در چند ماه اخیر افراد زیادی از معامله دلار و سکه های خود، سود های کلانی به جیب زدند، از طرف دیگر افراد بیشماری هم هستند که به شدت متضرر شده اند و از نوسان شدید نرخ ارز زخم خورده اند.

دلار بخریم یا نخریم؟!

در روزهای های اخیر، دوستان زیادی در مقاله دقیق ترین پیش بینی قیمت دلار در روزهای آینده پرسیده بودند که دلار بخرند یا نخرند؟!
امید است که با مطالعه این مقاله، این دوستان عزیز بتوانند بهترین تصمیم را اتخاذ کنند تا متضرر نشوند. 

افزایش قیمت دلار چگونه رخ می دهد؟پیش بینی قیمت دلار

در پی افزایش قیمت یورو و دلار و همچنین قیمت سکه، سرمایه گذاران به سمت بازار ارز هجوم می برند و تقاضا برای دلار موجود در بازار ارز افزایش پیدا می کند. طبیعی است که با افزایش تقاضا، ارزش ارز دلار افزایش پیدا می کند.

 حال تصور کنید با گران شدن دلار همراه با احتکار و نفروختن آن همراه شود، همین کافیست تا قیمت دلار دوچندان افزایش پیدا کند و این یعنی "تورم"!
حال با انجام این معامله ها، نقدینگی مردم به سمت بازار ارز رفته و از آن طرف موجودی دلاری بازار کاهش یافته و همین کمیابی آن باعث باارزش تر شدن و گران تر شدن آن می شود .

جو روانی حاکم یکی از پررنگ ترین فاکتورهای نوسان نرخ ارز می باشد، چون با افزایش قیمت ارز دلار مردم هجوم می برند تا دلار بخرند، به امید اینکه ابن روند همچنان ادامه دار باشد و بتوانند ارز خود را به قیمتی بالا تر بفروشند.

اما غافل از اینکه در نوسان نرخ ارز، فاکتورهای متفاوتی موثرهستند که تنها در صورتی می توان قیمت دلار را به بهترین و دقیق ترین شکل ممکن پیش بینی کرد که تنها یکی از فاکتورها تغییر کند و بقیه فاکتورها تقریبا ثابت بمانند که چنین احتمالی، با توجه به التهابات فعلی کمی سخت به نظر می آید و خرید دلار و یورو در حال حاضر شبیه به قمار می باشد!

براساس پیش بینی اقتصاددانان دربارۀ افزایش قیمت دلار از سال 1392 تا 1397 می توان گفت که قیمت منطقی ارز باید بین 8000 تا 8500 تومان باشد.
 در حالی که قیمت نرخ دلار در بازار آزاد ارزی حدود 10500 تومان می باشد و نزدیک به 2000 تومان با ارز واقعی ارز دلار فاصله دارد.

قیمت دلارتاثیر تحریم های آمریکا بر قیمت دلار چقدر است؟

عموماً شوک های سیاسی مثبت مانند توافق ها و... تاثیر مثبت بر قیمت دلار می گذارد و قیمت دلار را کاهش می دهد، اما در طرف دیگر، شوک های سیاسی منفی مانند بر هم خوردن توافق نامه، تحریم... تاثیری منفی بر قیمت دلار گذاشته و قیمت نرخ ارز را افزایش می دهند. 
هرچند در حال حاضر فاکتورهای دیگری در افزایش قیمت دلار دخیل هستند و مبنای پیش بینی خود را نمی توان تنها بر این موضوع گذاشت.

 زیرا اعمال تحریم ها یقینا واکنش هایی را از سوی دولت در بر خواهد داشت تا از افزایش ناگهانی قیمت دلار پیشگیری و از بی ارزش شدن بیش از پیش ارز ملی جلوگیری کنند. اما با اعمال تحریم ها از امروز احتمالا شوکی ایجاد خواهد شد و تا زمانی که دولت و سایر فاکتورهای دیگر بر قیمت دلار تاثیر نگذارند، نرخ ارز سیرصعودی خود را ادامه می دهد.
 ولی با گذشت زمان التهابات کم می شود و ممکن است قیمت دلار کاهش قیمت موقتی داشته باشد.
در وضعیت فعلی اقدام های دولت برای کنترل نرخ ارز بی فایده بوده و تک نرخی کردن آن و همچنین افزایش نرخ سود سپرده ها تاثیر چندانی نداشته است.

مطلب مرتبط : 10 روش دقیق پیش بینی قیمت دلار برای قبل و بعد تحریم های آمریکا + فرمول (شهریور 97)

 

چرا نباید بی گدار به آب بزنیم؟بروزترین قیمت دلار

در طی روزهای اخیر دوستان زیادی پیام دادند که بخش عظیمی از سرمایۀ خود را خرجِ خریدن دلار کرده اند و می خواستند بدانند که در حال حاضر می توانند سود کنند یا نه؟!
اما الان با توجه به اینکه وضعیت ارز ملتهب است و هر لحظه ممکن است تاثیرِ یک فاکتور اقتصادی بنا به هر دلیلی، نسبت به بقیه پر رنگ تر شود؛ خیلی منطقی نیست که افراد اقدام به خرید دلار و یورو کنند، برای این دوستان می توان وضعیت قیمت بیت کوین را در ماه های اخیر مثال زد که قیمت آن به طرز وحشتناکی افزایش پیدا کرد، روز به روز تعداد سرچ های مردم که اطلاع پیدا کنند "بیت کوین چیست" و یا اینکه "بیت کوین چگونه کار می کند؟" افزایش یافت.

 افراد زیادی سرمایه های خود را که حاصل دست رنج چندین و چند ساله آنان بود را به خرید بیت کوین اختصاص دادند و با تحریم بیت کوین از سوی کمپانی هایی مانند گوگل و فیسبوک و همچنین تعدادی فاکتورهای دیگر، همگی دست به دست هم دادند تا تعداد خیلی زیادی ازمردم، سرمایه های میلیونی خود را از دست بدهند و پشیمان از قماری که انجام دادند، باشند!


دلار خود را چگونه بفروشیم که کمترین ریسک ضرر را داشته باشد؟!

قیمت روز دلاراز قدیم گفتند که "آدم عاقل  همۀ تخم مرغ های خود را در یک سبد نمی گذارد" این ضرب المثل را با توجه به وضعیت پیش روی قیمت دلار، می توان این گونه تعمیم داد:
فرض کنید فردی 10 هزار دلار دارد و اگر ارزش دلار او به نرخ آزاد را 10 هزار تومان در نظر بگیریم، او 100 میلیون تومان سرمایه دارد.

فرض کنید اِعمال این شوک جدید سیاسی می تواند دو حالت را به همراه داشته باشد:

1.افزایش ناگهانی یا تدریجی نرخ آزاد ارز دلار تا 14 هزار تومان(به شرط ثابت بودن سایر فاکتورهای موثر برقیمت دلار)
2.کاهش ناگهانی یا تدریجی نرخ آزاد ارز دلارتا 6 هزار تومان(به شرط ثابت نبودن سایر فاکتورهای موثر برقیمت دلار)

در این بین حالت سومی هم هست که قیمت دلار ثابت بماند اما با توجه به سِیر طی شده توسط ارز دلار، این حالت کمی دور از ذهن به نظر می رسد و به همین خاطر از بررسی آن صرف ظر می کنیم.

فرض کنید می خواهیم برای فروش دلار در 1 ماه آتی (4 هفته) به بهترین حالت ممکن اقدام کنیم. با اعمال تحریم ها از امروز (13 مرداد 97) به مدت یک هفته، با فرض اینکه در پایان هفته قیمت دلار 11 هزار تومان شده است، 2500 دلار از 10000 دلار خود را می فروشیم و 2 میلیون و 500 هزار تومان نسبت زمان خرید سود می کنیم.

در هفته دوم با  فرض اینکه در پایان هفته دوم، قیمت دلار 12 هزار تومان شده است با فروختن 2500 دلار دیگر، دومین قسمت از سرمایۀ خود را با سود 2 میلیون و 500 تومانی نسبت به ابتدای هفته دوم سود می کنیم.
با فرض اینکه در هفته سوم قیمت دلار 13 هزار تومان و در هفته چهارم قیمت دلار 14 هزار تومان شده باشد، هر هفته نسبت به هفتۀ قبلش 2 میلیون و 500 هزار تومان سود کرده ایم و در مجموع در4 هفته ارز خود را با کمترین ریسک با سود 10 میلیون تومان فروخته ایم.

اگر سود بیشتر با ریسک بیشتر بخواهیم چی در انتظارمان است؟!پیش بینی قیمت دلار در روزهای آینده

در این بین ممکن است فردی بخواهد همۀ 10 هزار دلار خود را در پایان هفته چهارم با فرض اینکه دلار 14 هزار تومان است بفروشد و تحت این شرایط 40 میلیون سود کند! اما احتمال دیگر آن هم باید در نظر بگیرد که با فرض اینکه قیمت دلار در هر هفته 1000 تومان به جای افزایش، کاهش یابد، آن وقت در پایان هفته چهارم مجبور است 10000 هزار دلار خود را به قیمت 6 هزار تومان بفروشد و این یعنی 40 میلیون تومان ضرر!!

در این میان شاید دوستانی بگویند که ممکن است قیمت دلار سیر نزولی یا صعودی منظمی نداشته باشد، تحت این شرایط ممکن است با تقسیم زمان فروش دلارهای خود در هفته های متعدد، یِر به یِر کنید اما این را باید در نظر بگیرید که در یکی از ملتهب ترین حالات بازار ارز و با کمترین ریسک  ممکن دلار خود را فروخته اید و نسبت به قیمت اولیه دلاردر قبل از التهابات، در کل سود کرده اید.

با همۀ این تفاسیر، این روش را در عین حال می توان برای خرید دلار هم در پیش گرفت، اما با توجه به رفتار عجیب مردم که در مقاله"چرا هیچ وقت آمریکایی ها و ژاپنی ها جلوی صرافی ها صف نمی کشند؟!" به بررسی آن پرداخته ایم نیز یکی از فاکتورهای مهم تاثیر گذلر بر قیمت دلار محسوب می شود، باید به سود کم اما مطمئن راضی شویم تا متحمل ضرر کلان نشویم!

 

همه این پیش بینی ها مبنی بر شرایط فعلی بوده و در صورت اقدام ناگهانی و دور از انتظار از سوی دولت و یا بانک مرکزی می‌توانند تغییر کنند، برای آگاهی دقیق و به روز از وضعیت قیمت دلار،  می‌توانید اخبار قیمت دلار را دنبال کنید. با آگاهی و پیش بینی می‌توانید جلوی ضرر و زیان را بگیرید.


ضمن اینکه در سایت صرافی ارکان می توانید آگاهی کامل و به روز از  10 روش دقیق پیش بینی قیمت دلار برای  قبل و بعد تحریم های آمریکا + فرمول (شهریور 97)

بروزترین ترین اخبار پیش بینی قیمت سکه ، نرخ ارز و قیمت بیت کوین  

ببینید و زودتر از تحولات عمل کنید!


همراهان زیادی سوال های گوناگونی درباره پیش بین دلار و نرخ ارز سوال پرسیدند

با توجه به اینکه احتمالا تحریم های نفتی به وسیلۀ کشور آمریکا که از روز 13 آبان

شروع می شود. پیشنهاد می کنیم مقاله‌ی  10 روش دقیق پیش بینی قیمت دلار برای

قبل و بعد تحریم های آمریکا + فرمول (شهریور 97) را حتما نگاهی بیندازید.

 

نظرات کاربران

saeed در سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
سلام.من دلار 14700 خریدم تو شهریور ماه و وقتی 19300 شد نفروختم و انتظار کشیدم تا الان که شده 10700 تو آذرماه.بنظرتون چیکار کنم؟آخه پی در پی میگن دلار میاد زیر 10000 تومان

دلار در شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ :
قیمت واقعی دلار با توجه به تورم و وضعیت اقتصادی حداقل 15 تا 17 هستش
به نظر بنده دلار تا اخر اسفند ماه به نرخ 17 باید برسه تو رنج 9500 تا 10 هم دلار خریداران زیادی داره حتی افردای که قبلا خرید زدن مجدد دلار میخرن این قیمتهای دستوری هم دوامی نداره با زور نمیشه چیزی رو ثابت نگه داشت

مدیر سایت در جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ :
سلام دوست عزیز
باتوجه به اینکه در حال حاضر عرضه به شدت بالا رفته، قیمت دلار روند نزولی خودش رو طی میکنه تا جایی که بانک مرکزی تشخیص بده به قیمت معقولی رسیده، لذا در کوتاه مدت نباید انتظار افزایشی قیمت دلار رو داشت اما در بلند مدت چیزی قابل پیش بینی نیست و ممکن است رخ دهد.

علی در چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
سلام و عرض خسته نباشید
الان قیمت دلار رو به پایینه و حداقل تا ۱۰۵۰۰ ریزش داره
به نظر شما کی روند صعودی میگیره چقدر زمان میبره
ممنون میشم جواب بدین

marzie در چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
ممنون از مطلب مفیدتون
پیش بینی شما برای قیمت یورو در دو ماه آخر امسال چی هست؟
ممنون میشم جواب بدین

علی در چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
با سلام
ببخشید من دانشجوی دکتری هستم
برای فرصت مطالعاتی با کلی بدبختی سه هزار یورو با قیمت 13800 خریدم
با توجه به شرایط سیاسی فعلا سفرم منتفی شده و از طرفی بخاطر خرید
یکم به مشکل خانوادگی برخوردم.
الان نمیدونم با توجه به ارزون شدن ارز و ضرری که کردم بفروشم یا نگه دارم
ممنون میشم راهنمایی کنید چون واقعا به مشکل خوردم

مدیر سایت در جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ :
سلام دوست عزیز
خیلی متاسفیم بابت شنیدن این خبر، براساس پیش بینی اقتصاددانان و فعالان اقتصادی قیمت دلار از سال 92 تا 98 باید رشد قیمتی تا 8000 تومان رو می داشت و این رشد طبیعی به حساب می آمد، اما قیمت دلار و قیمت یورو به خاطر نوسانات شدید و شوک های مختلف سیاسی و اقتصادی خیلی بالا و پایین شدن.
در حال حاضر که سیر نزولی رو در پیش گرفتن، اما موضوعی که مطرحه اینه که همۀ تلاش ها برای کم شدن قیمت دلار و یورو بوده که محقق شده و احتمالا این قیمت ها تثبیت بشن و در کوتاه مدت تغییری نکنن اما در بلند مدت رو نمی توان پیش بینی کرد و خیلی فاکتورهای مختلف دخیل هستند که در حال حاضر قابل پیش بینی نیستن

مهدى در سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
سلام
من ۲۵۰۰ دلار ۱۴۷۰۰ تومانی خریدم
با این شرایط که پیش اومده
الان ۱۳۶۰۰ شده چکار بکنم بنظرتون؟

مهدی در چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ :
داداش نفروش خیالت راحت
دلار بالاتر از این حرفا میره ، الان که همه فکر فروش هستن
من خودم دنبال خرید هستم
این یه سیاسته که بتونن دلار جمع کنن
ارزون میکنن که مردم بفروشن
دلار از دست مردم بگیرن

ارمیتا در دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
می خواهم یورو بفروشم کی بفروشم؟؟؟تا چه قیمتی احتمال دارد بالا برود

ارمیتا در دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
سلام
تا اخر این هفته، چند درصد احتمال دارد قیمت یورو بالا رود؟

فزیبا در شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
سلام ایا دولت میتونه تا ابان ماه با بگیر و ببند مانع از بالا رفتن دلار بشه؟

اشکان کریمیان در پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
سلام.
از مطالب آموزنده شما سپاسگزارم.
پیش بینی شما در مورد قیمت ارز بعد از ۱۳ آبان چیست؟

هومن در چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
سلام. ببخشید شما پیش بینی می کنید قیمت دلار بعد از ۱۳ آبان روی چه عددی خواهد بود؟ با تشکر

حسین در یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
و‌ یه سوال دیگه که ممنون میشم راهنماییم کنید
آیا اساسا میشه دلار رو از چرخه اقتصادی ایران حذف کرد؟! در یک مقاله اقتصادی خونده بودم که این کار تا حدودی ممکن هست ولی به شرط آنکه کشور دیگه ای هم پیدا بشه که اونهم بخواد دلار را از مبادلات حذف کنه و در واقع این دو کشور با پول ملی همدیگه مبادلات انجام بدن!
موضوعی که برای بنده جای ابهام داره اینه که مگه میشه تمام نیاز کشور را فقط از یک کشور تهییه کرد؟!!
نظر شما استاد عزیز چیه؟ آیا میشه یا زمزمه حذف دلار فقط جنگ روانیه؟
با تشکر مجدد از پاسخ تون

علی در یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
دلار آبان ماه بالا میره نه مقطعی

نیلوفر در دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
دلار ١٨٠٠٠ هزار تومن خریدم تا کی نگه دارم ضرر نمیکنم؟؟؟

زهرا در دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
سلام
میخوام برم استانبول، به نظرتون بلیط بخرم یا صبر کنم؟!

Kami در یکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
سلام
به نظر شما با توجه به ریزش فعلی نرخ ارز و تجمیع همه رسانه ها و تلاششون برای بیشتر پایین آوردن نرخ دلار، کسایی که سرمایشون رو دلار کردن و تا همینجا در ضرر هستن چه کاری انجام بدن بهتره؟ صبر کنن تا به همون نرخ خریدشون برگردن و لااقل اصل سرمایه برگرده یا اینکه تو همین ضرر بفروشن؟ لطفا راهنمایی کنید.

قلی در یکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
نه بخرید و نه بفروشید

مصطفی نوروزی در سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
باسلام
بنده ارز ۱۸۰۰۰تومنی خریدم.
به نظر شما برای فروش الان تو این اوضاع سقوط نرخ ارز بفروشم
بدون شک ضرر خواهم کرد یا صبر کنم؟
لطفا منو راهنمایی کنید.
ممنون

آدینان در شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ :
اگر "پول لازم" هستی بفروش
وگرنه دست بهش نزن
حتی بهش فکر هم نکن
نگران هیچ چیزی هم نباش

F در یکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
سلام وقتتون بخیر. من دی ماه قراره ازدواج کنم. با توجه به اینکه خیلی از وسایل هام مارک ال جی انتخاب کردم و الان فوق العاده قیمت بالاست. بنظرتون الان وسایل برقیم رو بخرم یا اینکه دست نگه دارم؟؟

مریم در سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
سلام
به نظر شما خرید دلار تو این شرایط کار عاقلانه‌ای هست یا نه؟
کاش میشد تو سایت خودتون جواب من رو بدین

مریم در دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
سلام وقت به خیر لطفا من رو راهنمایی کنید .امروز که دلار 16000 تومانه ارز بخرم یا نه

امین در دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ :
شک نکنید قیمت ارز از قیمت فعلی بالاتر میره و با توجه به دور دوم تحریم های نفتی که قرار از آبان ماه شروع بشه
این افزایش قیمت قطعی تر و محتمل تره
ولی نکته اصلی اینجاست که شما با خرید ارز و گرون شدنش سودی نکردید
چون زمانیکه دلار افزایش نرخ داره
ینی پول کشور ما داره بی ارزش تر میشه
خرید ارز فقط صرفا به این خاطر هست
که کسانیکه نقدینگی دارن تنها راه برای حفظ سرمایشون با احتساب نرخ تورم و سود و خواب سرمایه خرید ارز هستش

لعیا در دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
سلام وقتتون بخیر
من میخوام برا ماشین ثبت نام کنم
دلار دارم، بفروشم یا نه؟
نه آینده دلار مشخصه نه ماشین

ویدا در دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
سلام به نظر شما الان فرصت خوبی برای خرید دلاره ؟
با 40 میلیون چیکار کنم؟
بزارم تو بانک که سال دیگه مشول وام مسکن یکم بشم یا دلار بخرم؟

هامان در دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ :
منم همین سوال رو دارم کاش یکی جواب بده

علیرضا حیدری در یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
سلام
واقعا‌ چقدر دقیق پیش بینی می کنید
خیلی ممنونم

صرافی اَرکان در یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ :
سلام دوست عزیز
این نظر لطف شماست
سپاس

حمید در دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
بنظرشما ماه آینده دلار گران میشود یانه

صرافی اَرکان در یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
سلام دوستان عزیز
اخیرا یک مقاله، در جواب سوال های شما دوستان عزیز نوشته شده است.
لطفا مقاله 10 روش دقیق پیش بینی قیمت دلار برای قبل و بعد تحریم های آمریکا + فرمول (شهریور 97)
را مطالعه فرمایید

امیر شکیبا در شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
باسلام
بنظر شما با این اوضاع بازار گرونی دلیلی برای ارزونی دلار هست؟
اخه دست رو هر جنسی میزاری میگن قیمت در حال حاضر اینه فردا گرون تر میخریم

علیجان در پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
سلام باتوجه به شرایط حاکم ایا خرید دلار منطقی هست ؟ لطفا راهنمایی نمایید ممنونم @

Far در پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
فکرش رو بکنید بیست یا سی سال کار کنی
یخ پس انداز اندک که سودش بشه پشتوانه بازنشستگی
ولی با سیاست های فعلی
عملا انگار این سالها رو یک شبه از دست دادی و
این یه فاجعه است که شامل بسیاری از مردم امروز ما شده.

الهه در چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
سلام . وقت بخیر ... من یه پولی تو بانک دارم که مثلا میخواستم پول پیش خونه بدم ولی با این وضعیت دیگه آلونک هم بهم نمیدن چه برسه به خونه ........ حالا مشکل من اینه که میترسم یه وقت دیگه بانک حتی پولم رو هم برنگردونه ... به نظرتون ممکنه یه همچین اتفاقی بیوفته ؟ اگه الان دلار بخرم اصلا به فکر سودش نیستم ولی میخوام بدونم ممکنه از الان پایین تر بیاد و یهووو پولم نصف بشه ؟؟ توروخدا جواب بدین

ا.کلانتریان در شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ :
من هم همین سوال را دارم

مجید در جمعه ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ :
الهه خانم بنظرم من موندن پولت تو بانک یعنی از بین رفتن ارزش پولت
یا سکه بخر
یا دلار

محمد در چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
سلام من یک راهنمایی میخواستم الان با توجه به اینکه قیمت به ۱۳۷۰۰ رسیده و بین همه شایعه هست که تا ۲۰۰۰۰ هم شاید برسه آیا خرید صحیح است یا نه؟ منه بیچاره پارسال تو مهر دلار ۳۵۰۰ تومان نخریدم، ترسیدم. الان نمیدونم چکار کنم ارزش پولم داره صفر میشه

Roz در سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
سلام
من ١٠٤٠٠دلار خریدم به نظرتون کی بفروشمش؟

رجبی در دوشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
به نظر شما الان که فرصت خوبیه که طلا وسکه بخریم؟ احتمال داره تا آبان افزایش داشته باشه

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.