ریزش 8000 دلاری بیت کوین: بازگشت به قیمت 3 هفته پیش

یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰

قیمت بیت کوین یک سقوط آزاد به پایینترین قیمت خود در 3 هفته گذشته انجام داد و باعث شد در زمانی که کوین بیس در Nazdaq لیست شده، حباب بزرگ بازار آلت کوین ها از بین برود.

بزرگترین ارز دیجیتال از لحاظ ارزش بازار (بیت کوین)، یک کاهش شدید قیمت را از حدود قیمت 60.000 دلار تا 52.148 دلار تنها طی 15 دقیقه تجربه کرد و بنا به اظهار Messari's Ryan Watkins باعث شد حدود 4 میلیارد دلار از پوزیشن های کاربران لوکوئید شود. در حالی که هنوز دلیل اصلی این ریزش شدید نامشخص است، این گمانه وجود دارد که دلیل اصلی ریزش قیمت بیت کوین و آلتکوین‌ها تصمیم سازمان خزانه داری آمریکا مبنی بر متهم کردن چندین سازمان به پولشویی با استفاده از ارز دیجیتال است. مبنع اصلی خبر (CinDesk) اعلام مینماید که صحت این گمیانه زنی را تایید را رد نمیکند و در مورد آن بی اطلاع است.

در زمان نگارش مطلب، بیت کوین در حدود قیمت 55.600 دلار در حال معامله است و نشنان میدهد در بازه 24 ساعته حدود 12 درصد ریزش داشته است. در حالی که قیمت اتریوم حدود 13 درصد کاهش را نشان میدهد.

سایر آلتکوین‌ها از قبیل ریپل XRP، پولکادات، لایت کوین و بیتکوین کش بین 17 تا 20 درصد در 24 ساعت گذشته کاهش قیمت داشته اند، در حالی که دوج کوین حدود 6 درصد کاهش قیمت داشته است.

 

منبع: CoinDesk
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.