تحلیلگران میگویند: ماه مارس باید آلتکوین خرید

شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹

توضیحات  یک تحلیل گر بیت کوین دربارۀ اینکه چرا معامله گران باید در طول ماه مارچ اقدام به خرید آلتکوین‌ها کنند:
اصلاح بزرگی در بازار بیت کوین در حال انجام است، اما طبق  گفته مایکل ون دو پوپه  این یک خبر خوب برای  سایر رقبای بیت کوین یعنی آلتکوین هاست.
در یک ویلاگ منتشر شده در روز جمعه طی گفته یک تحلیلگر مستقل در بازار ارز های دیجیتال ریسک نرخ ارز BTC/USD  بعد از مطالعه توالی های اصلاحات اخیر (بازه های صعودی و نزولی) از بالا به پایین در بازه زمانی هفتگی، تا میانگین متحرک ساده 21 دوره ای  کاهش یافته است.
با نگاهی به گذشته، هنگامی که بازار بیت کوین گاوی است WMA -21  بعنوان حد نهایی عمل می کند.

با توجه به نمودار بالا اگر قیمت در بالای خط سبز بماند احتمال می رود معاملات BTC/ USD  توسط معامله گران افزایش یابد.
و بالعکس، اگر موج  WMA-21   را قطع کند و به زیر آن حرکت کند ممکن است این جفت ارزها همانند سال 2018 و نیمه 2019 و نامنظمی در مارچ 2020 ناشی از کوید 19 به سمت بازار خرسی سوق داده شود.

تثبیت شدن قیمت بیتکوین

طبق پیش بینی آقای پوپ قیمت بیت کوین میتواند WMA-21  را ببیند و یا حداقل یک پول بک شارپی قبل از رسیدن به میدان مغناطیسی خودش داشته باشد، با  وجود این اصلاح گسترده به معنی سقوط قیمت به سمت 30000 دلار است.
در طی این روند، با توجه به تاثیر مستقیم بیت کوین ممکن است بازار آلتکوین ها را پایین بیاورد. آقای پوپ همچنین متذکر شد که چنین ریزش هایی می تواند فرصت های سودآوری وسیعی  را برای معامله گرانی که می خواهند اقدام به خرید توکن های ارزان کنند فراهم سازد.

رونق آلتکوین ها

حرکات بیت کوین منجر به نوسانات نسبتا بزرگی در بازار سایر ارزهای رمز پایه شده است. این روند در طول سال 2020 که در آن توکن های کوچک عملکرد بیشتری از بیت کوین با حاشیه بالاتر در دوره های زمانی یک ساله داشتند قابل مشاهده بوده. از این رو اصلاحات در بازار بیت کوین منجر به افت گسترده التکوین ها شده است.


و این ها دلایلی بودند که نشان می دهند آلتکوین ها می توانند فرصت های سود آوری برای معامله گران به وجود آورند در حین اینکه بیتکوین حرکت صعودی دارد.
 

منبع: NewsBTC
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.