بهترین کیف پول‌های بیت کوین در ایران (7 مورد)!

شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸

کیف پول بیت کوین مانند حساب بانکی شما می باشد، در ادامه به بررسی انواع کیف پول بیت کوین و بهترین کیف پول بیت کوین می پردازیم. کیف پول بیت کوین به شما اجازه ذخیره ارسال و دریافت بیت کوین را می دهد. کیف پول های بیت کوین انواع مختلفی داشته و هر کدام ویژگی ها و دستگاه های مخصوص به خود را دارند، که باید توسط شما انتخاب شود و کیف پول بر روی آن قرار گیرد.


1) کیف پول دسکتاپ

این کیف پول ها برای استفاده ‌تاپ‌ها و رایانه‌های شخصی و همچنین دانلود طراحی شده اند، به طوری که هنگامی کامپیوتر به اینترنت وصل نمی باشد قابلیت دسترسی داشته و همچنین برای سیستم عامل های متفاوت مانند ویندوز، مک و اوبونتو در دسترس می باشد.
بهترین کیف پول بیت کوین از نوع دسکتاپ Armory می باشد که بر اساس ویژگی های امنیتی آن مورد انتخاب قرار گرفته است همچنین کیف پول های دسکتاپ دیگری مانند mSIGNA , Hive و  Multibit مناسب می باشند.

2) کیف پول های فیزیکی بهترین کیف پول مجازی ایرانی

کیف پول های فیزیکی بیت کوین شما می توانید به طور دائم و به صورت آفلاین بیت کوین های خود را را نگهداری کنید، این نوع کیف پول ها مانند گاوصندوقهای می‌باشند که در نگهداری ارزهای سنتی از آن ها استفاده می شود برای ایجاد کیف پول کاغذی از وبسایتهای مثل Bitaddress.org یا Blockchain.info می توانید استفاده کنید.
زمانی که کیف پول کاغذی ایجاد می شوند این قابلیت وجود دارد که آنها را توسط پرینتر، روی کاغذ پرینت کنید.

3) کیف پول های سخت افزاری

این کیف پول ها به طرز کاملاً عجیب و در عین ناباوری بسیار سریع در بین کاربران محبوب شد و افراد زیادی را به خود جذب کرد، کیف پول های Trezor و Ledger HW.1 بهترین کیف پول های سخت افزاری محسوب می شوند، چرا که دستگاههای فوق العاده کوچکی بوده تا بیت کوین را به صورت آفلاین و امنیت فوق العاده بالا ذخیره می کنند و همچنین می توانید برای انجام تراکنش ها از آنها استفاده کنید، این کیف پول ها به صورت کاملاً مطمئن و با امنیت بالا به اینترنت متصل می شود، توسعه دهندگان کیف پول های سخت افزاری بیت کوین، از رمز نگاری های سطح بالای استفاده می‌کنند که به صورت دائم آن را به روز رسانی می کنند.

4) کلاینت های بیت کوین

کیف پول های کلاینت بیت کوین از اصلی ترین کیف پول های بیت کوین بوده که جزو دسته اول در این حوزه می باشند، کیف پول ها مستقیماً به واسطه کامپیوترهایی که به آنها متصل می شوند به شبکه بلاک چین وصل کرده و وظیفه حفاظت ارسال و دریافت بیت کوین را انجام میدهند.
BitcoinQt اولین کامپیوتر بیت کوین می باشد که افراد زیادی معتقد هستند این کامپیوتر متعلق به ساتوشی ناکاموتو بوده و همچنین کامپیوتر بیت کوین دیگری وجود دارد که قابلیت های بیشتری داشته و نام آن Electrum است.

5) کیف پول های آنلاین وب سایت ها

این سرویس‌ها به وسیله شرکت های خدمات کیف پول شخص ثالث در خدمات های ابری ارائه می گردد مانند : Coinbase، Circle وblockchain
دسترسی به کیف پول های آنلاین وب سایت ها تنها به وسیله اتصال به اینترنت امکان پذیر بوده و Coinkite امکان ایجاد حساب های چند کاربری را فراهم می کند همچنین کیف‌ پول Bitgo از صورتی از الگوریتم امنیتی برای قفل کردن حساب ها استفاده می کند.

بهترین کیف پول بیت کوین6) کیف پول موبایل

امروزه برای بیشتر کارهای روزمره خود است از تلفن همراه استفاده می کنیم در حال حاضر استفاده از کیف پول های بیت کوین  برای گوشی‌های هوشمند کاری بسیار راحت‌تر برای مردم بوده به همین خاطر کیف پولهای Mycelium و Blockchain هر دو برای پلتفرم های ios و اندروید مورد دسترس عموم بوده و همچنین برای بلک بری Bittoin Wallet بهترین گزینه در این سیستم عامل بوده و یکی از علت های برتری کیف پول های موبایلی نسبت به بقیه کیف پول ها، قابلیت کد QR می‌باشد چرا که این کد امکان پرداخت های سریع را فراهم می‌کند.

7) کیف پول های گرم و کیف پول های سرد

همه کیف پول ها به دو دسته کلی گرم و سرد تقسیم می شوند، کیف پول گرم به اینترنت متصل می شود و آنلاین است و کیف پول سرد به صورت آفلاین بوده و به اینترنت متصل نمی شود. برای مبالغ بالا کیف پول سرد گزینه بهتری نسبت به کیف پول گرم محسوب می شود، اما در صورتی که می خواهید بیت کوین گم نکنید و یا نظم بیشتری داشته باشید، کیف‌پول های گرم گزینه بهتری هستند.

بهترین کیف پول بیت کوین 

انتخاب بهترین کیف پول بیت کوین کاملا براساس سلیقه شما می باشد، چرا که شرایط هر کس فرق می کند. در حال حاضر کیف پول های تحت وب و کیف پول های موبایل جزو پراستفاده ترین کیف پول بیت کوین ها بین کاربران می باشد. کیف پول بلاک چین، مشهورترین کیف پول بیت کوین می باشد، لازم به ذکر است که کیف پول های کاغذی و کیف پول های سخت افزاری امن ترین کیف پول های بیت کوین به حساب می آیند، به همین جهت می توانند بهترین نوع کیف پول های بیت کوین به حساب بیایند.

با صرافی ارکان همراه باشید و  از اخبار به روز ارز و صرافی مطلع شوید.

 

 

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.