منتظر خبری جدید باشید! (فقط صاحبان صرافی بخوانند!)

چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷

امروز طی جلسه با حضور اعضای کمیسیون اقصادی مجلس شورای اسلامی و کانون صرافی های کشور صحبت هایی پیرامون عملکرد صرافی ها صورت گرفت.

محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تغییر رویه ای که بانک مرکزی نسبت به عملکرد صرافی ها در چند ماه‌ی اخیر داشته است، باید روندی در پیش گرفته شود تا از پتانسیل صرافی ها در راستای بهبود وضعیت و کمتر شدن هر چه بیشتر التهابات استفاده شود و هماهنگی بیشتر بین بانک مرکزی و صرافی ها صورت بگیرد.

وی افزود: با توجه به این بعضی از کشورها یک سری محدودیت های عملکردی برای صرافی های کشور ایجاد کرده اند، باید از روندی جدید برای عملکرد هر چه بهتر صرافی ها استفاده شود و همچنیت باید بخشنامه ‌ی بانک مرکزی در قسمتی که بر مفاد عملکردی صرافی ها ذکر شده، محدودیت ها بررسی و بازبینی شوند.

راور مجلس شورای اسلامی اشاره کرد که دوباره نشستی خواهیم داشت که این بار با حضور مسئول های بانک مرکزی انجام می شود و قرار شد تا تاریخ نشست بعدی، گزارش تخصصی از عملکرد کانون صرافان به کمیسیون ارائه شود.

از بانک مرکزی هم انتظار می رود در نفش هماهنگ کننده ظاهر شود و این ساختار را به خاطر جایگاهی که کانون صرافان دارد، بپذیرد.
وی همچنین یادآور شد: گزارش حاصل از جمع بندی های کانون صرافان به این موضوع کمک می کند که از حداکثر ظرفیت صرافی ها در راستای بهبود وضعیت استفاده شود و نتایج مطلوبی تا ۲ هفته آینده گرفته شود و همچنین تغییری در بخشنامه های دولت که در رابطه با بهبود و ارتقای توانمندی صرافی ها به مردم داده می شود.

برای پیگیری اخبار به روز صرافی ها، با صرافی ارکان همراه باشید.

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.