قیمت دلار لحظه ای، ممنوع!

شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷

امروز دادستان عمومی و انقلاب تهران، عباس جعفری دولت آبادی در نشستی با حضور بانک مرکزی و مسئولان صرافی ها عنوان کرد: در شرایطی که خرید و فروش ارز را برای صرافی ها مجاز کردیم تا به تثبیت قیمت ارز کمک کنند و همراه ما باشند، عده ای از صرافی ها خلاف آن عمل کردند و مانند دلالان به التهاب بیشتر قیمت دلار و یورو دامن زدند!

وی گفت: صرافی ها مطالبق دستورالعمل بانک مرکزی اقدام و عمل کنند، ما در عوض، در این مسیر همراه بانو مرکزی و صرافی ها خواهیم بود و موانع را از سر راه آن ها برمیداریم.

وی افزود: توجیه کردن برخی از صرافی های متخلف با عبارت "مجبور بودیم!" به هیچ عنوان پذیرفته نمی باشد و برای مقابله با این صرافی ها، راهکار ابطال مجوز صرافی گزینه مناسبی است، چرا که این خلاف دستورالعمل بانک مرکزی بوده و به متشنج تر شون بازار ارز کمک می کنند.

از آنجایی که نوسان شدید قیمت دلار را در روزهای اخیر دیدیم، بدیهی است که این نوسان به شدت باعث ضرر در کشور می شود و باید جلوی آن گرفته شود.

همچنین وی افزود: سایت ها و کانال هایی که نرخ ارز را به طور لحظه ای گزارش می کنند بسته خواهند شد و به هیچ عنوان نباید سایتی قیمت دلار لحظه ای را اعلام کند، چرا که به متشنج شدن هر بیشتر جو روانی کمک می کند.

برای جلوگیری از این نوسانات، تعدادی از این سایت ها و کانال ها را بستیم تا درس عبرتی برای بقیه شود، در صورای که به فعالیت خود ادامه دهند، به همین شیوه با این افراد برخورد خواهد شد و قطعا متضرر می شوند.

در حال حاضر با توجه به اینکه اخبار مربوط به قیمت دلار از داغ ترین اخبار حال حاضر سایت و شبکه های مجازی می باشد برای اطلاع از اخبار کاهش قیمت دلار و همچنین قیمت ارز با صرافی ارکان همراه باشید و بروز بمانید!

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.