صرافی ها از خرید دلار بدون فاکتور خودداری می‌کنند

شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

صرافی ها از خرید دلار بدون فاکتور خودداری می‌کنند
دلارهای خریداری شده به‌وسیله مردم، روی دستشان باد می‌کنند چون دلال‌ها به صورت محدود در بازار آزاد، دلارهای مردم را میخرند.
طبق گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا بعد از گذشت چهار روز از آخرین حضور نیروهای پلیس در قسمتِ جنوبی میدان فردوسی، هنوز خرید و فروش دلار انجام می‌گیرد.
قیمت فروش یک دلار در صرافی ها نیز 4693 تومان و قیمت خرید یک دلار در صرافی ها 4683 تومان می‌باشد. در بازارهای آزاد قیمت دلار آمریکا 4704 تومان قیمت گذاری شده است.  


فروش دلار تنها به همراه فاکتور امکان‌پذیر است
یکی از مامورهای نیروی انتظامی در این مورد گفت: یک سری از صرافی ها، از خرید دلارِ بدون فاکتور خودداری می‌کنند و همین موضوع باعث فروش نرفتن دلارِ افراد زیادی شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، قیمت فروش یورو 6020 تومان و قیمت خرید یورو 5880 تومان می‌باشد.


صرافی ها به اندازه نیازِ مردم دلار برای فروش دارند
برعکس روزهای قبل، امروز صرافی های تهران اعلام کردند که دلار برای فروش دارند و مردم به راحتی می‌توانند دلار نقدی بانکی بخرند.
یکی از صرافی های منتخب بانک مرکزی اعلام کرد که با آرام شدن اوضاع تا انتهای هفته، قیمت فروش یورو، به طور نسبی کاهش می‌یابد.
وی همچنین افزود: در بازار آزاد، فروش دلار ادامه دارد اما مشتاق زیادی ندارد. همچنین بیشتر مردم مجبور به فروش دلارهای خود به دلالان در بازار آزاد هستند چون صرافی های علاقه‌ی چندانی به خرید دلار ندارند ، سقف خرید دلار در بازار های آزاد 7000 دلار است. 
 

منبع: ایلنا
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.