احتمال اتمام رالی بیت کوین در آینده نزدیک...

پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲

بیت کوین طی 3 ماه گذشته یک رالی قیمت را ثبت نمود و به دلیل هیجانات پیرامون شاه رمزارزها میزان جریان ورودی/خروجی صرافی‌ها برای بیت کوین نیز در این مدت افزایش داشت.

اطلاعات گلسنود نشان میدهد که جریان خالص صرافی‌ها این هفته به میزان 4180 بیت کوین افزایش داشته، که بزرگترین افزایش جریان از زمان ریزش لونا در ماه می 2022 است. 

 

جریان بیت کوین در صرافی ها

 

خرس‌های بیت کوین دندان نشان میدهند!

با این حال، این روند مثبت ممکن است به زودی خاتمه پیدا کند. بر اساس اظهارات تحلیلگر James V Stratten، اختیار puts بیت کوین به صورت پرمیوم قیمت گذاری میشود. این بدین معنی است که هزینه خرید قرارداد اختیار put افزایش پیدا کرده، که نشان میدهد احتمالا سرمایه گذاران انتظار دارند قیمت بیت کوین ریزش داشته باشد.  

یک نشانگر دیگر سنتیمنت بریش میتواند قراردادهای آتی یا perpetual باشد که وارد محدوده بریش شده است. قراردادهای آتی نوعی از قرارداد مشتقات است که به تریدرها اجازه میدهد روی قیمت‌های آینده یک دارایی شرط بندی نمایند (پیش بینی کنند)، بدون اینکه واقعا خود آن دارایی را خریداری کنند.

علیرغم سنتیمنت بریش در فضای تریدرها، بسیاری از آدرس‌ها به انباشت خود ادامه میدهند. بر اساس اطلاعات گلسنود، تعداد آدرس‌هایی که بیش از 1 بیت کوین هولد میکنند همچنان در حال افزایش است و در زمان نگارش مطلب به سقف تاریخی رسیده است. 

 

تعداد آدرس های دارایی 1 بیت کوین و بیشتر

 

به نظر میرسد اکثر این آدرس‌ها برنامه داشتند تا بیت کوین خود را هولد نمایند. این مساله با کاهش نوسان شبکه بیت کوین مشخص میشود. 

همچنین تعداد کل آدرس‌های فعال روزانه نیز طی این مدت ریزش داشت. علیرغم کاهش فعالیت روی شبکه، علاقه‌مندی به NFTهای روی شبکه بیت کوین بالا مانده است. افزایش تعداد تریدرهای NFT روی شبکه بیت کوین گواه این مدعاست. 

 

آدرس های فعال روزانه بیت کوین

 

در حالی که ممکن است خرس‌های بیت کوین در کوتاه مدت خوب عمل کنند، رشد علاقه‌مندی به NFTها و Ordinalهای بیت کوین نشان میدهد که بیت کوین همچنان میتواند در بلند مدت به رشد خود ادامه دهد. 

 

 

 

رفع مسئولیت: متن فوق توصیه مالی نیست و صرافی ارکان مسئولیتی در قبال متن خبر و تحلیل قیمت ندارد.

 

 

 

 

منبع: AMBCrypto
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.