نهنگ‌ها 726 میلیون دلار بیت کوین انباشت کردند

دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱

بیت کوین و بازار کریپتو اخیرا در اکثر موارد قرمز بودند و امید کمی برای یک حرکت صعودی داشتند، حداقل روی نمودارها. چند هفته اخیر شاهد افزایش ترس و شک در رابطه با این کلاس دارایی بودیم. 

با این حال، علیرغم روند اخیر بازار، اصلی‌ترین دارایی بازار یعنی بیت کوین، شاهد افزایش تراکنش‌های نهنگ‌ها بود. نهنگ‌ها طی 2 هفته گذشته بیت کوین بیشتری به ارزش صدها میلیون دلار انباشت کردند.

 

بیت کوین و انباشت سنگین توسط نهنگ‌ها

بر اساس اطلاعات موسسه Santiment، نهنگ‌ها بیت کوین بیشتری طی 9 روز گذشته انباشت نموده‌اند. ارزش بیت کوین انباشت شده بر اساس قیمت کنونی بازار بیش از 726 میلیون دلار بوده است. 

سنتیمنت گزارش داد که آدرس‌هایی که بین 100 تا 10,000 بیت کوین دارند هنوز بیشتر خرید میکنند. به علاوه، این موسسه اشاره کرد که این آدرس‌ها شاهد رشد شدید طی 3 هفته گذشته بودند. 

موسسه سنتیمنت اشاره کرد که طی 3 هفته گذشته حدود 159 آدرس جدید به آدرس‌هایی بین 100 تا 10,000 بیت کوین هولد میکنند اضافه شده است. بر اساس این اطلاعات، این سریعترین رشد آدرس‌ها در این بازه دارایی طی 10 ماه گذشته است. 

نوسان در تعداد این آدرس‌ها میتواند به FUD درباره جنگ روسیه-اوکراین مربوط شود. 

در زمان نگارش مطلب، بیت کوین در محدوده 16,745 دلار معامله میشود. ارزش بازار بیت کوین 326.65 میلیارد دلار است و دامیننس آن در محدوده 39.64% قرار دارد. 

 

چارت بیت کوین

 

نهنگ‌ها برترین استیبل کوین‌ها را انتخاب میکنند

شرکت سنتیمنت اشاره کرد که استیبل کوین‌ها نیز توجه نهنگ‌ها را به خود جلب نموده‌اند. در نتیجه، آنها در حال خرید برترین استیبل کوین‌ها از جمله USDT، DAI و BUSD هستند. 

 

استیبل کوین

 

سنتیمنت اشاره کرد که آدرس نهنگ‌هایی که تتر (USDT) و بایننس USD (BUSD) را انتخاب کرده‌اند بین 100,000 دلار تا 10 میلیون دلار دارایی دارند. نهنگ‌ها طی 3 روز گذشته مجموعا به میزان 922.4 میلیون دلار از این دو استیبل کوین خریداری کرده‌اند. 

در رکوردهای جداگانه، آدرس‌های برتر تتر مجموعا حدود 817.5 میلیون دلار از کوین USDT انباشت نموده‌اند. این خرید باعث رشد بیش از 7% در دارایی آنها قبل از 10 دسامبر 2022 شده است. 

برای BUSD، آدرس‌های اصلی حدود 104.9 میلیون دلار از این کوین انباشت کرده‌اند. این خرید نشان از رشد 9% در دارایی ها قبل از 10 دسامبر 2022 دارد. 

 

 

 

رفع مسئولیت: متن فوق توصیه مالی نیست و صرافی ارکان مسئولیتی در قبال متن خبر و تحلیل قیمت ندارد.

 

 

 

منبع: NewsBTC
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.