قیمت اتریوم همچنان بی تحرک قبل از اقدام به رالی

شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱

قیمت اتریوم در مسیر کل بازار حرکت میکند و طی 24 ساعت گذشته حدود 2.5% رشد داشته است. در تایم فریم هفتگی، اتریوم حرکت خاصی را ثبت نکرده است.

در کوتاه مدت، ممکن است این آلتکوین سودهایی را کسب کند، اما شرایط تکنیکال نشان میدهد که اتریوم احتمالا ریزش بیشتر داشته باشد قبل از اینکه بخواهد رالی انجام دهد. انباشت به صورت قابل ملاحظه‌ای پایین بوده است. فعالیت خرید باید بسیار بیشتر شود اگر اتریوم بخواهد از قیمت 1300 دلار عبور نماید. 

علیرغم اینکه اتریوم به راحتی بالای سطح قیمت 1220 دلار باقی مانده است، قدرت خرید در چارت روزانه پایین بوده است. اتریوم بایست بالای سطوح 1240 دلار و 1250 دلار باقی بماند تا بتواند هدف 1300 دلار را نشانه بگیرد. اگر اتریوم سطح 1240 دلار را از دست بدهد و به سمت 1230 دلار نزدیک شود، گاوها تمام قدرت خود را از دست خواهند داد. این پولبک قیمت میتواند سوخت را برای رالی به سمت 1300 دلار فراهم نماید. 

 

تحلیل قیمت اتریوم: نمودار یک روزه

 

قیمت اتریوم

 

اتریوم در زمان نگارش مطلب در محدوده 1275 دلار معامله میشد. پس از اینکه اتریوم توانست سطح 1240 دلار را به حمایت تبدیل کند، در حال حرکت رنج و تثبیت سودها است. اولین مقاومت برای اتریوم در محدوده 1290 دلار است و اینطور انتظار میرود که در آن سطح با چالش مواجه شود. 

با این حال، اتریوم بایست بالای سطح 1250 دلار باقی بماند تا جلوی ریزش شدید را بگیرد. میزان معاملات اتریوم در سشن قبلی تا حدودی کاهش داشت که نشان میدهد تعداد خریداران در بازار کمتر شده است. 

 

تحلیل تکنیکال اتریوم

 

نمودار اتریوم

 

شاخص RSI نیز نشان از ضعف خریداران داشت و در نمودار روزانه حرکت نزولی را ثبت نمود. دلیل این موضوع کاهش تقاضای خرید و کم شدن انباشت است. در طرف دیگر، قیمت اتریوم بالای میانگین ساده متحرک 20 روزه قرار دارد. این شاخص نشان میدهد که اتریوم در دست خریداران است و خریداران مومنتوم قیمت را در بازار به دست دارند. 

 

چارت اتریوم

 

در حالی که خریداران تا حدودی کنترل قیمت را به دست دارند، شاخص MACD نیز با نشان دادن سیگنال بارهای سبز کوچک نشاندهنده سیگنال خرید برای اتریوم است.

با این حال، لازم به توجه است که ارتفاع سیگنال بارها کمتر شده و نشان از کاهش تقاضا دارد. ادامه حرکت موازی باندهای بولینگر نشان از احتمال معامله اتریوم  داخل محدوده رنج طی روزهای آتی دارد.  

 

 

رفع مسئولیت: متن فوق توصیه مالی نیست و صرافی ارکان مسئولیتی در قبال متن خبر و تحلیل قیمت ندارد.

 

 

 

منبع: NewsBTC
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.