توانایی بیت کوین برای یک رالی دیگر در روزهای آینده

یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱

رالی اخیر بیت کوین باعث شد قیمت آن بالای خط EMA20 و EMA50 قرار بگیرد درحالی که یک لبه خرید کوتاه مدت تشکیل میدهد. از آنجایی که مقاومت خط روند بلند مدت به حمایت تغییر ماهیت داده است، بیت کوین سودهای خوبی به دست آورده است. 

فشار خرید که طی روزهای گذشته ایجاد شد با مقاومت بریش در محدوده 20,800 دلار مواجه شد. در حالی که میانگین نمایی متحرک 20 و 50 به سمت بالا هستند، خریداران میتوانند امیدوار به شرایط صعودی باشند. 

در زمان نگارش مطلب بیت کوین در محدوده قیمت 20,777 دلار معامله میشد و طی 24 ساعت قبل حدود 2.77% رشد را ثبت نموده بود. 

 

آیا رشد قیمت بیت کوین میتواند از اولین مقاومت عبور کند؟

 

 

در زمان نگارش مطلب، شاه رمزارزها یک کندل بسته خوب بالای EMA 20 و 50 ثبت کرده بود. بر این اساس، گاوها در حال تلاش برای حذف محدودیت‌های سطح مقاومت 20.8k دلار بودند. اگر خریداران بتوانند مانع را از پیش روی بردارند، بیت کوین میتواند در سشن‌های آتی به رشد خود ادامه دهد. 

در چنین شرایطی، اولین مقاومت مهم برای بیت کوین در محدوده 21.7k دلار قرار دارد. بیت کوین بعد از هفته ها حرکت خنثی، نهایتا وارد یک فاز نوسان شد. هر ریزشی از سطح 20.8k دلار میتواند چشم انداز بازیابی قیمت را چند روز به تعویق بیاندازد. 

هر گونه بازگشت سریع میتواند در محدوده 19.8k دلار تا 20.3k دلار با حمایت مواجه شود. یک تقاطع بولیش بین EMA 20 و 50 نیز باعث شده شانس برای ادامه روند صعودی در روزهای آینده بیشتر شود. 

در زمان نگارش مطلب، شاخص RSI نیز رشد داشته و به سمت محدوده اشباع خرید پیش میرفت. اما شاخص CMF با ایجاد سقف های پایینتر نشان از واگرایی بریش با قیمت داشت. هر گونه کاهش پایین سطح 0 میتواند سناریو بولیش را نامعتبر کند. 

 

ریزش در جریان ورودی صرافی‌ها

 

 

بعد از ثبت یک رکورد بالا توسط جریان ورودی به صرافی‌ها در ماه سپتامبر، این شاخص یک روند مستمر نزولی را طی 6 هفته گذشته شاهد بود. این مساله نشان از فضای مثبت کلی سرمایه گذاران دارد و همچنان نشانه‌ای برای انباشت نیز هست. 

با این حال، هدف همچنان همان است که مطرح شد. همچنین، سرمایه گذاران و تریدرها باید مراقب عوامل اقتصاد کلان که بر فضای بزرگتر بازار تاثیر میگذارند نیز باشند. این تحلیل‌ها میتواند به شانس سودآوری آنها کمک نماید. 

 

 

رفع مسئولیت: متن فوق توصیه مالی نیست و صرافی ارکان مسئولیتی در قبال متن خبر و تحلیل قیمت ندارد.

 

 

منبع: AMBCrypto
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.