فشار بریش میتواند قیمت اتریوم را به 1000 دلار برگرداند

یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱

اتریوم تغییر خود از اثبات کار به اثبات سهام را طی فرآیند "ادغام" در 15 سپتامبر 2022 تکمیل کرد. فرآیندی که فعالان بازار مدت زیادی در انتظارش بودند. 

اما پس از گذشت بیش از یک ماه از این اتفاق تاریخی، نزدیکترین دنبال کننده بیت کوین هنوز نمایش چندانی نداشته و علیرغم انتظاراتی که قبل از فرآیند ادغام وجود داشت شاهد رشد مناسب قیمت نبوده است. 

  • اتریوم در حال تقلا برای عبور از سطح 1300 دلار و حفظ آن است. 
  • اتریوم در یک الگو گرفتار شده که میتواند مومنتوم بریش آن را تقویت کند.
  • هنوز هم احتمال رالی صعودی وجود دارد و سطح 1400 دلار به عنوان هدف اولیه شناسایی میشود.  

در زمان نگارش مطلب، بر اساس اطلاعات Coingecko، اتریوم در محدوده 1297 دلار معامله میشد و در حالی که توانسته در 30 روز گذشته 3.6% رشد داشته باشد، هنوز نزدیک شرایطی که انتظار میرفت پس از تغییرات بلاکچین خود داشته باشد نیست. 

روزهای آینده میتواند برای اتریوم بسیار چالشی باشد چرا که احتمال دامپ شدید قیمت وجود دارد.

 

اتریوم ممکن است به سطح حمایت 1000 دلار برسد

نمودار تکنیکال یک روزه اتریوم نشان میدهد قیمت یک الگوی مثلث متقارن تشکیل داده که میتواند حرکت‌های غالب روند قیمت را تسریع کند. 

در موضوع اتریوم، این اخبار خوبی محسوب نمیشود چرا که طی چند هفته گذشته شرایط اتریوم همواره نزولی بوده است.

 

 

با مومنتوم کنونی بریش، ممکن است اتریوم به محدوده حمایت بین 1200 دلار تا 1000 دلار ریزش ناگهانی داشته باشد. 

نوسان این دارایی نیز بالاست، اما این موضوع میتواند به نفع هر سمتی باشد چرا که در مسیر صعودی نیز این فرصت وجود دارد که با شکسته شدن خط روند، اتریوم تا سطح 1400 دلار رشد داشته باشد.   

اگر اتریوم موفق شود سطح مقاومت 1400 دلار را با مومنتوم بولیش فتح کند، میتواند خود را برای رسیدن به سطوح 1550 دلار و تست آن آماده کند. 

 

شاه آلتکوین‌ها همچنان امکان موج سواری دارد

در حالی که بخش‌هایی از فضای کریپتو اعتقاد دارند که "ادغام" بی فایده بوده، اتریوم همچنان راه زیادی در پیش دارد و هنوز این شانس را دارد که رشد کند و مجددا به رقابت با بیت کوین بازگردد. 

در واقع، حتی اگر بیت کوین در شرایط فعلی رکود و حرکت خنثی خود برای مدتی بماند، اتریوم میتواند رالی صعودی خود را آغاز و نظریه بریش قبلی خود را نامعتبر کند.  

اگر شرایط مهیا شود و اتریوم بتواند سطح مقاومت حیاتی 1730 دلار را بازپس بگیرد، ممکن است به سطح مهم روانی 2000 دلار بازگردد.

اگر این اتفاق رخ دهد، اتریوم چندین قدم به سقف تاریخی خود در قیمت 4878 دلار که در ماه نوامبر سال گذشته به آن رسیده بود نزدیکتر میشود. 

 

 

 

رفع مسئولیت: متن فوق توصیه مالی نیست و صرافی ارکان مسئولیتی در قبال متن خبر و تحلیل قیمت ندارد.

 

 

 

 

منبع: NewsBTC
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.