قیمت بیت کوین پایین 19k$، سطوح حیاتی ترید کدامند؟

شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین در زمان نگارش مطلب پایین سطح 19,000 بود و خریداران نتوانستند این سطح را حفظ نمایند. طی 24 ساعت گذشته بیت کوین حدود 1.2% کاهش داشت و در هفته گذشته بیت کوین حدود 6% از ارزش خود را از دست داده بود. 

قدرت خرید در نمودار یک روزه همچنان پایین بود و طی هفته گذشته تقریبا هر روز قدرت فروشندگان بیشتر از خریداران ثبت شد. 

اگر روند به همین صورت پیش برود، احتمالا به زودی بیت کوین به محدوده حمایتی یعنی سطوح 18,500 دلار تا 18,000 دلار برسد. یک ریزش از سطح حمایت میتواند باعث شود بیت کوین تا محدوده 17,000 دلار و پس از آن سطوح 16,000 دلار و 14,000 دلار ریزش داشته باشد. 

 

تحلیل قیمت بیت کوین: نمودار یک روزه

 

 

بیت کوین در زمان نگارش مطلب در محدوده 18,600 دلار در نوسان بود و اولین مقاومت بالای آن سطح 19,000 دلار بود که خریداران نتوانسته بودند این سطح را حفظ کنند. 

اگر قیمت بیت کوین بتواند از سطح 20,000 دلار عبور نماید، خریداران ممکن است موفق شوند اوضاع را به دست گیرند. نزدیکترین حمایت در این زمان نزدیک سطح 18,000 دلار است. 

هر ریزش پایین آن به این معنی است که بیت کوین احتمالا به سطوح 16,000 دلار و 14,000 دلار نیز خواهد رسید. مقدار بیت کوین معامله شده در سشن قبل کاهش پیدا کرد و نشان میدهد که قدرت خریداران کمتر شده است. 

 

تحلیل تکنیکال

 

 

در نمودار یک روزه، مشخص شد که تقاضا برای BTC در سطوح پایینتر وجود دارد. اندیکاتورهای تکنیکال نشان دادند که تعداد فروشندگان از خریداران بیشتر بود. 

اندیکاتور RSI پایین خط میانه بود که نشان از افزایش فشار فروش دارد. 

قیمت بیت کوین پایین خط میانگین ساده متحرک 20 روزه است و به این معنی است که فروشندگان مومنتوم قیمت را به دست دارند و تقاضا برای بیت کوین در نمودار یک روزه به صورت کاهشی است. 

 

 

بیت کوین در روزهای گذشته با افزایش فشار فروش و کاهش تقاضا مواجه بود که باعث شد به خط حمایت خود نزدیک شود و چشم انداز تکنیکال به صورتی هست که نشان از افزایش فشار فروش دارد. 

اندیکاتور MACD یک تقاطع بریش ثبت نمود و هیستوگرام قرمز نمایش میدهد. شاخص DM نیز شرایط منفی دارد چرا که خط DI- بالای خط DI+ است و بدین معنی است که خرس‌ها کنترل را به دست دارند. 

همچنین ADI (خط قرمز) در حال حرکت به سمت بالای 20 است که نشانه ای از مومنتوم بریش برای بیت کوین است. 

 

 

رفع مسئولیت: متن فوق توصیه مالی نیست و صرافی ارکان مسئولیتی در قبال متن خبر و تحلیل قیمت ندارد.

 

 

 

 

منبع: NewsBTC
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.