شیبا اینو در تقابل با دوج کوین؛ کدام میم کوین برنده است؟

شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱

واضح است که بازار کریپتو بعد از فروش شدید روز 19 آگوست دچار عقب ماندگی شده است. متخصصان باراز همچنان در حال اخطار دادن در مورد شرایط وخیم در سناریو‌های کلان هستند. در بین کوین‌هایی که طی ریزش اخیر متحمل ضرر شدند میم کوین‌های اصلی نیز هستند: شیبا اینو و دوج کوین. هر دو توکن تا قبل از سقوط در حال لذت بردن از فعالیت بولیش خود بودند.

به طور جالبی، در زمان نگارش مطلب، دوج کوین همچنان در جدول رتبه بندی از رقیب خود بالاتر است. در واقع، دوج کوین در زمان نگارش مطلب در جایگاه دهم از حیث ارزش بازار قرار داشت. با این حال، شیبا اینو جایگاه خود را از دست داد و در جدول رتبه بندی پایینتر رفت. در زمان نگارش مطلب، شیبا اینو با پایین رفتن به میزان دو رتبه طی آخر هفته، به جایگاه چهاردهم رسید. 

 

جنگ میم کوین‌ها

دوج کوین در زمان نگارش مطلب پس از اینکه طی 24 ساعت گذشته حدود 3.54% از ارزش خود را از دست داد در محدوده 0.061$ معامله میشد. شایان ذکر است که طی یک هفته گذشته دوج کوین شاهد حدود 7.09% ریزش بود. 

در طرف دیگر، شیبا اینو نیز وضعیت بهتری نداشت و پس از افت قیمت به میزان 3.25% طی 24 ساعت، در زمان نگارش مطلب در قیمت $0.00001193 معامله شد. بر اساس اطلاعات CoinMarketCap، شیبا حدود 7% ارزش خود را طی هفته گذشته از دست داد. 

با ریزش قیمت‌ها، سودآوری تریدرها نیز پس از اتفاقات روز جمعه 19 آگوست کاهش پیدا کرد. بر اساس Santiment، تریدرهای دوج و شیبا هر دو در ضرر هستند اما بر اساس نمودار MVRV شیبا عملکرد بهتری داشت. 

در زمان نگارش مطلب، نسبت سی روزه MVRV برای شیبا در محدوده -11.81% قرار داشت در حالی که این نسبت برای دوج کوین در عدد -17.32% بود. 

 

 

علیرغم ریزش قیمت، تمایل عمومی به دوج کوین طی چند روز گذشته به شدت افزایش پیدا کرده است. بر اساس اطلاعات LunarCrush، دوج کوین در اساس فعالیت کاربران در شبکه‌های اجتماعی رتبه سوم را دارد. در همین لیست، شیبا اینو در رتبه هفتم است. 

با استناد به اطلاعات جدید از Whale Stats، دارایی‌های دوج 100 نهنگ برتر BSC اخیرا به شدت افزایش پیدا کرده است. در زمان نگارش مطلب، این نهنگ‌ها به میزان 5.58 میلیون دلار دوج کوین نگهداری میکنند. به علاوه، دوج کوین بیشترین قرارداد هوشمند استفاده شده بین 4000 نهنگ برتر شبکه BSC در 24 ساعت گذشته را دارد. 

در این حین، جامعه شیبا هیجان راه اندازی بازی Shiba Eternity را دارد. ویلیام ولک یکی از مدیران پروژه بازی Shiba Eternity به تازگی تایید کرد که این بازی در ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد. 

چنین پیشرفتی میتواند باعث ایجاد فضای ذهنی مثبت برای سرمایه گذاران شود، اما الان توکن شیبا در حال ادامه روند نزولی خود میباشد. 

 

 

رفع مسئولیت: متن فوق توصیه مالی نیست و صرافی ارکان مسئولیتی در قبال متن خبر و تحلیل قیمت ندارد.

 

 

 

منبع: AMBCrypto
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.