بررسی واکنش احتمالی بیت کوین به سطح حمایت 20,000 دلار

دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱

طی 10 هفته گذشته بیت کوین حرکات متلاطمی را ثبت نمود و قیمت در محدوده نقدشوندگی بالا باقی ماند. موردی که با خط POC مشخص میشود. 

فشار فروش که در جریان است باعث میشود خط مبنا (سبز رنگ) باند بولینگر نتواند به بالا نگاه کند! با توجه به اینکه چندین حمایت در محدوده 19.2k$ تا 19.9k$ وجود دارد، خریداران منتظر رستگاری هستند قبل از اینکه قافیه را به تمایلات بریش ببازند.  

در زمان نگارش مطلب، بیت کوین در محدوده 19.949 دلار در نوسان بود. 

 

چارت روزانه بیت کوین

 

 

در زمان نگارش مطلب، بیت کوین در حال تلاش برای احیا شدن از باند پایینی بولینگر باند بود. اگر سطح 19.9k$ بخواهد ارزش خود را در ذهن سرمایه گذاران حفظ نماید، بیت کوین باید یک بازیابی کوتاه مدت به سمت سطح POC در مدت پیش رو داشته باشد. 

این بازیابی میتواند فاز فشردگی را تا محدوده نقدشوندگی بالا پیش ببرد. در چنین شرایطی، تارگت‌های محتمل برای بیت کوین میتواند در محدوده 21,500 دلار تا 22,500 دلار باشد. 

با این حال، بیت کوین طی مدت اخیر در فاز انجام حرکت‌های کند بوده است. بنابراین، فروشندگان تلاش میکنند تا بازار را به سمت یک شکست نوسانی بریش سوق دهند. 

با توجه به اینکه خط مبنا همچنان رو به پایین است، بایست حجم خرید یک رشد مناسب داشته باشد تا سناریو بریش را نامعتبر کند. هر ریزشی پایین سطح حمایت 19,900 دلار میتواند باعث کاهش بیشتر قیمت و نزدیک شدن به محدوده حمایت 19,200 دلار تا 18,900 دلار شود. 

 

تحلیل تکنیکال

 

 

ریزش اندیکاتور RSI به سمت محدوده اشباع فروش با لبه بریش هایلایت شده تشدید شد. بازگشت محتمل از این سطح میتواند قیمت را به سمت بازیابی کوتاه مدت سوق دهد. 

نقاط پایین رفتگی CMF در طی روز یک واگرایی بولیش با قیمت را نشان میدهد. این اندیکاتور هنوز لازم دارد تا سطح 0.21 را بازپس بگیرد تا یک بازیابی قوی را تایید کند. با این وجود، ADX یک روند جهت دار ضعیف را برای بیت کوین نشان میدهد. 

 

جمع بندی

با در نظر گرفتن تلاقی سطوح حمایت در محدوده 19,200 دلار تا 19,900 دلار، هر بازگشتی میتواند باعث یک رالی کوتاه مدت تا محدوده خط POC شود و یک کندل بسته پایین محدوده یاد شده باعث تایید سناریو بریش میشود. 

همچنین سرمایه گذاران و تریدرها بایست عوامل اقتصاد کلان که باعث تاثیرگذاری در فضای بزرگتر میشوند را هم مد نظر داشته باشند و رصد کنند. این تحلیل میتواند شانس کسب سود را بیشتر نماید. 

 

 

 

رفع مسئولیت: متن فوق توصیه مالی نیست و صرافی ارکان مسئولیتی در قبال متن خبر و تحلیل قیمت ندارد.

 

 

 

منبع: AMBCrypto
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.