قدرت گرفتن بیت کوین نسبت به آلتکوین‌ها باعث میشود که ...

سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱

بیت کوین نتوانست این بار از بولیش بودن کلی بازار بهره‌برداری کافی را داشته باشد اما موفق شد تا سطح حمایت 24,000 دلار را حفظ کند. بر اساس شواهد، بازار در حال تغییر تمرکز خود از آلتکوین‌ها به سمت بیت کوین است. 

 

فصل بیت کوین در راه است؟

پیش بینی قبلی برای آلتسیزن حوالی انتهای 3 ماهه سوم سال بود. اما ناگهان، طی دو هفته گذشته خیلی از آلتکوین‌ها به سقف‌های جدیدی رسیدند. بنابراین، بازار کریپتو شاهد آلتسیزن طی این ماه بود. 

طی 3 ماه گذشته، حداقل 85% از 50 رمزارز برتر بازار عملکردی بهتر از بیت کوین ثبت کردند و به همین دلیل به این بازه زمانی آلتسیزن گفته میشود. 

با افزایش علاقه مندی به کوین هایی نظیر Celsius و اتریوم کلاسیک، آلتکوین‌ها موفق شدند نسبت به شاه رمزارزها یعنی بیت کوین پیشی بگیرند.

اما همانطور که در نمودارها مشخص است، طی 5 روز گذشته، دامیننس آلتکوین‌ها همانطور که سریع رشد کرده بود به سرعت در حال کاهش است. 

 

 

به علاوه، شرایط جهانی بازار نیز در حال بهبود است. بر اساس جدیدترین گزارشات، شاخص قیمت مصرف کننده یا CPI، از مقدار 9.1% از ماه ژوئن به 8.5% در ماه جولای کاهش داشته است. 

کاهش قیمت سوخت یکی از دلایل این موضوع است. همچنین انتظار میرود CPI این ماه نیز نسبت به ماه قبل کاهشی باشد. 

 

 

اگر این اتفاق رخ دهد، NASDAQ و S&P500 نیز شاهد بازایابی و بهبود خواهند بود و همزمان با آنها شرایط بیت کوین نیز بهتر خواهد شد. 

در زمان نگارش مطلب، هدف حیاتی بعدی برای بیت کوین سطح 25.8k دلار خواهد بود که در صورت رسیدن به آن از ریزش بیشتر جلوگیری میشود. و حیاتی‌ترین سطح برای رالی نیز سطح 30,000 دلار است. 

دلیل این مساله این است که در این 2 سطح قیمت دو اندیکاتور حساس و حیاتی وجود دارند: سطح 23.6% فیبوناچی و سطح 38.2% فیبوناچی. 

اولی به جهت ایجاد حمایت اهمیت دارد و دومی به لحاظ انجام رالی صعودی. 

 

 

احتمالا، ارزش بازار بیت کوین در حال بازیابی نسبت به کف 2ساله است.

نسبت MVRV در زمان نگارش مطلب عدد 1.2 را نشان میداد که آخرین بار در ماه مارس 2020 روی این عدد بود. 

 

 

 

 

 

رفع مسئولیت: متن فوق توصیه مالی نیست و صرافی ارکان مسئولیتی در قبال متن خبر و تحلیل قیمت ندارد.

 

 

 

 

 

 

منبع: AMBCrypto
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.