سقوط KCS پیرو شایعات در مورد صرافی کوکوین

سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱

توکن صرافی کوکوین (KCS) طی چند روز گذشته و در پی افزایش شایعات پیرامون ورشکستگی این صرافی ریزش شدیدی داشت.

آمار سایت CoinMarketCap در روز 3شنبه نشان میداد که قیمت KCS نسبت به هفته گذشته 17.35% کاهش داشته و در زمان نگارش مطلب در حدود قیمت 8.74 دلار در حال معامله بود. 

بر اساس منابع موثق، صرافی کوکوین تحت تاثیر سقوط شدید LUNA و UST، و همچنین ورشکستگی شرکت سرمایه گذاری Three Arrows Capital قرار گرفت.

کوکوین پنجمین صرافی رمزارز دنیاست و حجم معاملات این صرافی طی 24 ساعت به حدود 927 میلیون دلار میرسد. بر اساس CoinMarketCap رمزارز KCS رتبه 49ام را در بین رمزارزها دارد و ارزش بازار آن حدود 858 میلیون دلار است. 

 

رمزارز KCS حدود 14% ارزش خود را در این ماه از دست داد

علیرغم تضمین موسس صرافی کوکوین نسبت به عدم مسدود سازی امکان برداشت از این صرافی، رمزارز KCS روند تضعیف شدن خود را طی این ماه ادامه داد.

رمزارز KCS حدود 14 درصد از ارزش خود را طی این ماه از دست داد و سرمایه گذاران بسیار نگران هستند با توجه به تغییرات در شرایط اقتصاد کلان و ضعف در ترازنامه سایر صرافی‌های بزرگ رمزارز به دلیل موج بیکاری و مشکلات فرآیندی حاصل از ورشکستگی تعدادی از مشتریان بزرگ. 

هفته گذشته، توکن صرافی کوکوین حدود یک چهارم ارزش خود را از دست داد و بیش از نیمی از این ریزش به تنهایی در روز شنبه اتفاق افتاد. از انتهای ماه می، KCS بیش از نیمی از ارزش خود را از دست داد و از دسامبر 2017 حدود 60% ریزش داشته است. 

 

 

مدیر عامل میگوید، شرایط کوکوین خوب است

مدیرعامل کوکوین Johnny Lyu به شایعات پاسخ داد و اذعان داشت که این صرافی تحت تاثیر Three Arrows, LUNA یا Babel نبوده است.مراقب شایعات منفی (FUD) باشید!

 

مطمئن نیستم که چه کسی این شایعات را منتشر کرده، و هدفشان از این کار چیست، اما کوکوین اصلا تحت تاثیر LUNA، 3AC، Babel و غیره قرار نگرفته است.

هیچ اختلال عظیمی به دلیل ریزش رمزارزها و هیچ برنامه برای توقف برداشت‌ها وجود ندارد. همه چیز در کوکوین عملکرد عادی دارد.

— Johnny_KuCoin (@lyu_johnny) July 2, 2022

 

آقای Lyu در توییتر اعلام کرد:

 

هیچ اختلال عظیمی به دلیل ریزش رمزارزها و هیچ برنامه برای توقف برداشت‌ها وجود ندارد. همه چیز در کوکوین عملکرد عادی دارد. به علاوه این شرکت حق خود میداند که نسبت به عوامل انتشار شایعات نادرست اقدامات قانونی انجام دهد.

 

 

در ماه می سال گذشته، صرافی کوکوین یک پذیرش سرمایه داشت و توانست استخدام جدید داشته باشد و ویژگی‌های جدید به سایت خود اضافه کند.

با این وجود، بر اساس اظهارات خبرگان بازار، این FUD بر شرایط KCS تاثیر منفی گذاشته است.

تا زمانی که شبهات پیرامون ترازنامه صرافی کوکوین حل نشود، احتمال دارد که KCS نتواند یک بازگشت قوی داشته باشد، حتی اگر کلیت بازار بتوانند قیمت خود را بازیابی کنند. 

 

 

رفع مسئولیت: متن فوق توصیه مالی نیست و صرافی ارکان مسئولیتی در قبال متن خبر و تحلیل قیمت ندارد.

 

 

منبع: NewsBTC
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.