بیت کوین قبل از 2 سال دیگر به سقف تاریخی نخواهد رسید

شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱

قیمت بیت کوین بالای سطح 20,000 دلار بازیابی شده اما از آن زمان هنوز حرکت صعودی چشمگیری نداشته است. این مساله باعث میشود دغدغه بیشتری ایجاد شود که آیا شاه رمزارزها در آینده نزدیک میتواند مجددا به سقف تاریخی خود برسد یا خیر. مدیرعامل بایننس آقای CZ اعتقاد دارد که چنین بازیابی قیمتی نمیتواند در آینده نزدیک اتفاق بیفتد. 

 

چند سال دیگر در انتظار سقف تاریخی جدید

در گزارش اخیر، مدیرعامل بزرگترین صرافی رمزارز دنیا یعنی بایننس دیدگاه کوتاه مدت بریش خود در مورد بیت کوین را منتشر نموده است. این ارز دیجیتال که در ماه نوامبر سال گذشته به قیمت 69,000 دلار رسید، نتوانست آن سطح را مجددا باز پس بگیرد و CZ اذعان دارد که این بازیابی در زمانی نزدیک رخ نخواهد داد. 

بنیانگذار بایننس گفت پس از ریزش شدید از سقف تاریخی، برای بازار زمانبر خواهد بود تا به چنین سطوحی بازگردد. به اعتقاد وی ریزش قیمت از سطح 69k$ به 20k$ میتواند باعث شود که ماه‌ها یا چند سال بازیابی قیمت به تعویق بیفتد.  

 

"سطح 20k$ امروز خیلی پایین به نظر میرسد. اما در سالهای 2018 و 2019 اگر به افراد میگفتید که بیت کوین در سال 2022 به قیمت 20k$ میرسد خیلی خوشحال میشدند.  در آن سالها بیت کوین در حدود 3000 دلار تا 6000 دلار بود."

 

 

بیت کوین روی نمودارها

طی چند روز اخیر بیت کوین در مسیر صعودی بوده است. بعد از کاهش به سطح 17,600 دلار، قیمت کنونی تا حدی برای سرمایه گذاران مرهم بوده است. با این حال، در شرایطی که بازار در حال معتدل شدن است، اندیکاتورهای بریش بیشتری ظهور میکنند. 

اعتماد به بیت کوین طی چند هفته گذشته کاملا کاهش پیاده کرده و فضای احساسی سرمایه گذاران بسیار بدتر شده است. به علاوه، بیت کوین در حال بستن کندل هفتگی قرمز دیگری است و بدین ترتیب تعداد کندل‌های قرمز امسال بیشتر از کندل‌های سبز است. این مساله باعث مشود که حداقل در کوتاه مدت خرس‌ها احاطه بیشتری بر بازار داشته باشند. 

فروش‌های شدید که ادامه آنها باعث سقوط بیشتر بازار میشود همچنان بالای سطح 20,000 دلار یک تهدید جدی محسوب میشوند. بر این اساس، تلاش برای شکست مقاومت 21,217 دلار ناموفق بوده است. با این حال، یک حمایت در محدوده 20,090 دلار در حال تشکیل شدن است  و نشان میدهد که گاوها قصد ندارند به راحتی در این مبارزه شکست بخورند. 

 

 

رفع مسئولیت: متن فوق توصیه مالی نیست و صرافی ارکان مسئولیتی در قبال متن خبر و تحلیل قیمت ندارد.

 

منبع: NewsBTC
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.