احتمال زیاد شکست الگوی رنج بیت کوین به زودی

سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱

اگر شما در بیت کوین سرمایه گذاری کرده باشید احتمالا با رصد نمودارها متوجه شده‌اید که بیت کوین طی چند روز گذشته در یک محدوده فشرده در حال نوسان است. این عملکرد با شرایط عادی تا حدودی متفاوت است چرا که بیت کوین ذاتا پرنوسان است. با این حال، احتمالا این شرایط زیاد طول نخواهد کشید و حجم معملات و نوسان بیت کوین به شرایط قبل باز خواهد گشت. 

طی دو هفته گذشته، بیت کوین مشخصا بین سطوح 28,500 دلار و 31,500 دلار در نوسان بوده است. برخی معتقدند این عملکرد اخیر نشانه ای از این است که تاثیر سقوط UST کمرنگ شده است. در حالی که این موضوع صحیح است، سرمایه گذاران همچنان منتظر هستند تا خطر به طور کامل برطرف شود. به هر حال، بیت کوین نمیتواند برای طولانی مدت در این محدوده باقی بماند، به این معنی که به زودی شکست از این محدوده رنج رخ خواهد داد. 

 

نتایج احتمالی قابل انتظار در حین شکست محدوده رنج

احساسات غالب بازار نشان از این دارد که بازار خرسی ادامه دار خواهد بود و این بدین معنی است که بیت کوین از سطح رنج که الان دارد احتمالا به سمت پایین حرکت خواهد نمود. اگر این اتفاق رخ دهد، احتمالا شاهد تست مجدد کف‌های قبلی در حدود 26,000$ یا حتی پایینتر خواهیم بود. 

 

 

یک سناریو بولیش که توسط نهنگ‌ها و خرید سنگین سازمانی پشتیبانی شود میتواند منجر به شروع رشد قوی و تست مجدد سطوح حمایت قبلی شود. به عنوان مثال، سطح 0.5 فیبوناچی مقارن قیمت 37,500$ میشود که سابقا به عنوان یک محدوده حمایت قوی عمل میکرد. بیت کوین لازم است که حداقل 22% از قیمت کنونی رشد کند تا مجددا به آن سطح برسد و آن را تست کند.  

 

تحلیل آنچین بیت کوین

حجم ورودی و خروجی بیت کوین به صرافی‌ها طی 24 ساعت گذشته اندکی رشد داشته است. ورودی بیت کوین به صرافی ها حدود 19,409 BTC است در حالی که جریان خروجی کمی بیشتر از 19,530 است. این اختلاف اندک در 24 ساعت گذشته نمیتواند دلیل کافی برای مشخص نمودن سمت حرکت آتی قیمت بیت کوین باشد. 

 

 

تعداد آدرس‌هایی که 1000 بیت کوین یا بیشتر هولد میکنند در 24 ساعت گذشته افزایش کمی داشت و از 2206 به 2208 آدرس تغییر کرد. این مساله نشان میدهد که نهنگ‌ها و سازمان‌ها همچنان بیت کوین‌های خود را هولد نموده‌اند. آنها به طور واضح فروش بیت کوین خود را متوقف نموده‌اند اما ممکن است این موضوع موقتی باشد. مسیر احتمالی آینده هنوز مبهم است اما شکست از این الگوی رنج نزدیک به نظر میرسد. 

 

 

رفع مسئولیت: متن فوق توصیه مالی نیست و صرافی ارکان مسئولیتی در قبال متن خبر و تحلیل قیمت ندارد.

 

 

منبع: AMBCrypto
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.