بیت کوین همچنان در حال سقوط!

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

بیت کوین همچنان در حال سقوط!

قیمت بیت کوین همچنان در سراشیبی قرار دارد و روندی را در پیش گرفته است که روز به روز به نگرانی سرمایه داران اضافه می‌کند.
طی روزهای گذشته قیمت بیت کوین به زیر ۹۰۰۰ دلار رسید !

از اواسط ماه دسامبر در سال گذشته، قیمت بیت کوین نوسانات شدیدی را تجربه کرد، به گونه ای که رکورد ۱۹۸۵۰ دلاری را از خود برجای گذاشت! این اتفاق توجه سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کرد تا بر روی این ارز دیجیتالی سرمایه گذاری کنن، از طرفی این خبر باعث شد، مردم در مورد چیستی این ارز دیجیتالی کنجکاو شوند و در مورد آن بیشتر بخوانند که بیت کوین چیست؟ و به واقع بیت کوین چگونه کار می‌کند؟

پس از آن، دولت ها و بانک های مرکزی مختلف خواستار نظارت هر چه شدید ار و دقیق تر بر بیت کوین شدند که همین موضوع خود مسبب آن شد تا ارزش بیت کوین در ماه مارس به زیر ۱۰۰۰۰ دلار کاهش یابد! پس از آن، با تحریم های تبلیغاتی شرکت های بزرگی همچون گوگل و فیس بوک مواجه شد تا قیمت آن بار دیگر کاهش یابد و به ۶۵۰۰ دلار برسد! این موضوع باعث نگرانی شدید سرمایه گذاران، در این حوزه شد.
ارزش بیت کوین دیروز ۲ درصد دیگر کاهش یافت تا مجموع درصد کاهش یافته، نسبت به هفته‌ی گذشته ۶ دزصد شود.

روند صعودی قیمت بیت کوین باعث گمانه زنی تعداد زیادی از کارشناسان و سرمایه گذاران حوزه بیت کوین  شده بود و انتظار اینکه آن قیمت حباب باشد را ایجاد کرده بود.
سومین فرد ثروتمند جان و همچنین مشهور ترین معامله گر بورس در جهان، در مورد بیت کویت گفته است: فعالیت در بازارهای ارز دیجیتالی نامعلوم و بدون هیچ قانونی است و هر کسی به ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین دل خوش کند، به زودی خودش را برای از دست دادن سرمایه خود آماده کند.

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.