آیا شیبا آماده یک رالی 100 برابری است؟

سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

شیبا اینو به عنوان مشهورترین میم کوین، طی چند ماه گذشته یک حرکت رنج داشته و در حالی که در چشم سرمایه گذاران وضعیت ناامیدکننده‌ای دارد، بر اساس شواهد تاریخی این پتانسیل را دارد که یک رالی جدید را آغاز نماید. 

 

آیا شیبا آماده ثبت یک سقف تاریخی جدید میشود؟

شاخص ADX برای SHIB در پایینترین میزان خود از اکتبر 2021 است، درست تاریخی که بعد از آن شیبا یک رالی را آغاز نمود که طی آن 1035.96% رشد داشت و توجهات را به سمت خود جلب نمود. 

 

 

و در حال حاضر، کاملا واضح است که یک رالی به میزان 1035% اتفاق نخواهد افتاد، اما شیبا میتواند از این فرصت استفاده کند تا مقداری از ریزش‌های طی هفته‌های گذشته را جبران نماید. 

این آلتکوین همین الان از حمایت جامعه خود برخودار است که تا به حال نیز باعث شده در فضای کریپتو مطرح شود. 

جدیدترین پیشرفت در فضای کریپتو برمیگردد به اعلام رسمی شیبا درباره فعالیت در متاورس، که باعث جذب بیشتر سرمایه‌گذاران به فضای شیبا اینو شد. 

بدین ترتیب، اساسا شیبا در حال آماده شدن برای صعود است و ممکن است باعث شود اعتماد سرمایه گذاران به شیبا ترمیم شود. اعتمادی که طی ماه‌های گذشته تا حدودی خدشه دار شده بود. 

در حالی که خروج 40,000 هولدر شیبا طی ماه گذشته به دلیل بی اعتمادی آنها قابل پیش‌بینی بود، این روند تا چند هفته بعد آن متوقف نشد. تا امروز، 40,000 هولدر دیگر شیبا نیز از بازار خارج شدند و سرمایه گذاران شیبا اینو به عدد 1.07 میلیون نفر رسید.

 

 

اما هنوز شیبا نسبت به بریش شدن ناگهانی آسیب‌پذیر است چرا که وضعیت کلی بازار نیز خوشایند نیست و سرمایه گذاران در شرایط ترس قرار دارند. همچنین همبستگی شیبا با بیت کوین که روز به روز هم افزایش پیدا میکند باعث میشود اگر بیت کوین ریزش بیشتری داشته باشد، شیبا نیز سقوط کند. 

 

 

 

 

رفع مسئولیت: متن فوق توصیه مالی نیست و صرافی ارکان مسئولیتی در قبال متن خبر و تحلیل قیمت ندارد.

 

 

منبع: AMBCrypto
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.