آیا ایلان ماسک میتواند قیمت دوج کوین را بازیابی کند؟

پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱

دوج کوین در واقع فقط یک میم کوین است و تنها ارزش دوج کوین به حمایت ایلان ماسک از آن مربوط میشود. تنها تایید ایلان ماسک بود که باعث شد ارزش و کارایی دوج کوین ایجاد شود. دوج کوین اخیرا عملکرد ضعیفی داشته است اما به نظر میرسد ایلان ماسک بتواند آن را از دست خرس‌ها نجات دهد. 

 

ایلان ماسک و توییتر دوج‌کوین را نجات میدهند

رالی 16% روز 5 آوریل بزرگترین رشد روزانه دوج کوین طی 4 ماه اخیر بود. از آنجایی که دوج کوین هیچ توسعه خاصی طی این مدت نداشت، تنها دلیل ممکن برای این رشد به ایلان ماسک و توییتر مربوط میشود.  

ایلان ماسک که به پدر دوج معروف است اخیرا یکی از اعضای هیات مدیره توییتر شده و این مساله به صورت غیر مستقیم روی قیمت دوج کوین تاثیر گذاشت. به همین صورت، در یک حرکت، دوج کوین تمام ضررهای طی سال 2022 را بازیابی نمود. 

در واقع، طی 24 ساعت، بیش از 120,000 هولدر دوج که از دسامبر 2021 در ضرر بودند وارد سود شدند. 

 

 

لازم به ذکر است که در حالی که دوج‌کوین طی ماه ژانویه در حال ریزش قیمت بود، در حدود 30% از مقدار کل دارایی (32 میلیارد دوج) از وضعیت هولد کوتاه مدت تبدیل به هولد بیش از 3 ماه شدند. 

در حال حاضر، آن ذخیره اشاره شده زیاد منتقل نشده است و در واقع به سمت هولد شدن 6ماهه میرود. رالی کوتاه در روز 5 آوریل قطعا اعتماد سرمایه گذاران را به این آلتکوین مجددا افزایش میدهد. 

 

 

علیرغم اینکه این رالی برای سرمایه گذاران جدید هم جذاب است، ممکن است صبر کنند تا نمودار وارد فاز رنج شود تا خرید خود را انجام دهند. 

در زمان نگارش مطلب، قیمت دوج کوین در حدود 0.1493$ بود و از روز گذشته حدود 6.96% کاهش داشت. به طور مشخصی، دوج کوین همچنان نسبت به تاثیرات کل بازار آسیب پذیر است، که در واقع در حال حاضر هم تا حدودی بریش است.  

 

 

همچنین دوج کوین به میزان 0.93 همبستگی با بیت کوین دارد. هر تغییری در قیمت بیت کوین قطعا بر مسیر حرکت دوج کوین نیز تاثیر خواهد گذاشت.

 

 

رفع مسئولیت: متن فوق توصیه مالی نیست و صرافی ارکان مسئولیتی در قبال متن خبر و تحلیل قیمت ندارد.

 

منبع: AMBCrypto
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.