نهنگ‌ها در حال انباشت بیت کوین هستند

شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰

خروج و ورود بیت کوین در صرافی‌ها میتواند اغلب به عنوان معیاری برای رویکرد سرمایه‌گذاران به این رمزارز استفاده شود. به همین دلیل همواره ورود و خروج بیت کوین به صرافی‌ها مورد ارزیابی قرار میگیرد. یکی از نرم‌افزاهایی که به این موضوع میپردازد  WhaleAlerts است، رباتی که تراکنش‌های بزرگ در بلاکچین‌های مختلف را رصد میکند و اخیرا تعدادی تراکنش بزرگ نشان میدهد که احتمالا نهنگ‌ها در حال انباشت بیت کوین هستند. 

 

نهنگ‌های بیت کوین در حال تلاش هستند

روز جمعه، WhaleAlerts تعدادی تراکنش بزرگ را ثبت نمود که طی آن بیت کوین از صرافی Coinbase خارج شده بود. این تراکنش‌ها حاوی بیت کوین به ارزش صدها میلیون دلار بود که از صرافی خارج شده بودند. تمام این تراکنش‌ها که در کل کمتر از 10 عدد بودند، در حدود 1.3 میلیارد دلار میشود که از صرافی خارج شده است. 

این بیت کوین‌ها به یک کیف پول ناشناخته منتقل شدند، احتمالا یک کیف پول سخت افزاری سرد. فقط یکی از تراکنش‌ها به تنهایی شامل 9901 بیت کوین بود، که در زمان انتقال، ارزش آن حدودا 387 میلیون دلار میشد.

 

 

همانطور که انتظار میرفت، سرمایه گذاران نیز این تراکنش‌ها را به دقت رصد میکردند. لارک دیویس، یک تحلیلگر رمزارز میگوید، ممکن است این تراکنش‌ها صرفا تراکنش‌های داخلی باشد، به این معنی که کوینبیس در حال انتقال داخلی کوین‌ها است.

 

آیا نهنگ‌ها در حال انباشت هستند؟

این اولین باری نیست که نهنگ‌ها وارد فاز انباشت میشوند، خصوصا در زمانی که قیمت دچار افت شده است. بیت کوین نتوانست بالای سطح 40k$ تثبیت شود، علیرغم اینکه 4 بار در سال جاری برای این سطح تلاش کرد. به طور طبیعی، این مساله نشان از فرصت خرید برای سرمایه گذارانی دارد که میخواهند اندوخته بیت کوین خود را افزایش دهند. 

همچنین Glassnode اعلام کرد که سرمایه گذاران با هر سایز کیف پول، مشغول انباشت بیت کوین بوده‌اند. با توازن بین عرضه و تقاضا، در حال حاضر رویکرد هولد کردن قوت گرفته است. 

بیت کوین همچنان در پایین سطح 39,000$ باقی مانده است، علیرغم اینکه در محدوده 38,000$ به صورت قدرتمند حمایت شده است. بیت کوین در زمان نگارش مطلب در حدود قیمت 38,800$ در نوسان است و به نظر میرسد در آغاز یک روند نزولی دیگر باشد.

 

 

رفع مسئولیت: متن فوق توصیه مالی نیست و صرافی ارکان مسئولیتی در قبال متن خبر و تحلیل قیمت ندارد.

 

 

منبع: NewsBTC
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.