شغل جدید دلالان دلار و یورو!

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

شغل جدید دلالان دلار و یورو!
در روزهایی که بازار ارز وضعیت خوبی را تجربه نمی‌کند و قیپت دلار به مرز ۷۰۰۰ تومان و قیمت یورو به ۷۵۰۰ تومان رسیده است، سوداگران و دلالان بازار ارز کسب و کار جدیدی را برای خود راه اندازی کرده‌اند!
آقای احمد انارکی محمدی، عضو کمیسیون افتصادی شورای مجلس در مورد سیاست های ارزی دولت در بازار و بخشنامه های دولت در این باره گفت: در حالی که نرخ ارزهای مختلف به شدت نوسان و بیشتر سیر صعودی را تجربه می‌کرد، دولت و بانک مرکزی سیاست ارزی جدیدی در پیش گرفتند؛ صرافی ها از خرید و فروش ارزهای مختلف منع شدند و کار و کاسبی آن‌ها برای مدتی تخته شد، حال فرصتی خوب برای دلالان و سوداگران پیش اومد تا ارزهای دلار و یورو را به هر نرخ ارزی که دوست دارند، می‌فروشند، اما حالا که باید دولت و بانک مرکزی نظارت کنند و جلوی این تخلف‌ها را بگیرد، به‌خوبی نظارت نکردند و نتیجه این شده است که فیمت دلار اسمن یک نرخی است ولی رسمن چند نرخی است!
دلالان و سوداگران هم از این آب گل آلود ماهی گرفتند و دلار و یورو را به قیمت دلخواه‌های خود به مردم می‌فروشند و برای راحتی طرفین، خرید و فروش را با پیک موتوری انجام می‌دهند! به گونه‌ای که می‌توان گفت بازار ارز از چهارراه استانبول به جلوی درب منزل مردم منتقل شده است!

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.