آلتکوین‌ها با ارزش بازار کوچک بهترین عملکرد را در بازیابی اخیر داشتند

دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰

در بازیابی اخیر قیمت، آلتکوین‌ها برندگان بزرگتری نسبت به بیت کوین بودند. اگرچه بازیابی قیمت بازار توسط بیت کوین ایجاد شد، اما کوین‌های با ارزش بازار کوچکتر موج‌های بازیابی خوبی ایجاد نمودند و عملکرد بهتری از سایر کوین‌ها و خود بیت کوین داشتند. تمام این موارد اشاره به احتمال وقوع آلتسیزن پس از زمستان کریپتو دارد و رشدهای ثبت شده در ماه فوریه نیز گواهی بر این مدعاست.  

 

دارایی‌ها با ارزش بازار کوچک بهترین عملکردها را داشته‌اند

تمام بازار کریپتو از روند نزولی که از ماه دسامبر آغاز شد آسیب دید. با این حال، در هفته دوم فوریه شاهد رشدهای دو رقمی برای بیت کوین و سایر کوین‌ها بودیم. دارایی‌های با ارزش بازار کوچک، متوسط و بزرگ همگی رشد داشتند، اما کوچکترها رشدهای بیشتری را ثبت نمودند.

تنها با شروع دو هفته از ماه فوریه، دارایی‌های با ارزش بازار کوچک شاهد رشد حدود 19% بودند. این یک قدم بزرگ رو به جلو برای این دارایی‌ها به شمار میرود بعد از اینکه در ماه ژانویه بدترین عملکرد ممکن را داشتند و با سرعت بیشتری نسبت به رقبایشان افت کردند. بر اساس آمار، دارایی‌های با ارزش بازار کوچک، حدود 4% بیشتر از سایرین رشد نموده‌اند.

 

 

بیت کوین و دارایی‌های با ارزش بازار بزرگ و متوسط همگی رشدهای 2 رقمی ثبت کردند و اکثر این سودها در همان یک هفته که قیمت‌ها روی موج صعودی بودند حاصل شد. 

 

بیت کوین چطور؟

بیت کوین نیز بدون شک سود خوبی برای سرمایه گذارانش در بازه زمانی یاد شده ایجاد کرد. این سود ممکن است به اندازه دارایی‌های کوچکتر نباشد اما یکی از بهترین ها بود. فضای کلی بازار نیز از منفی شدید به سمت مثبت بازگشته و مومنتوم نیز به این سناریو کمک میکند.

بیت کوین در حال حاضر (زمان نگارش مطلب) بالای میانین متحرک 20 روزه در حال معامله است اما همچنان پایین میانگین متحرک 50 روزه است. در قیمت کنونی، مقاومت مهم بعدی در محدوده 45,240$ قرار دارد. با این حال، یک شکست بالای سطح مقاومت 46,712$ میتواند احتمال ورود به یک بازار خرسی دیگر را بسیار کمتر کند. تا آن زمان، به احتمال زیاد بیت کوین بین قیمت های 43,000$ تا 44,000$ نوسان داشته باشد. 

 

 

در مسیر نزولی، اگر بیت کوین حمایت 43,000$ را از دست بدهد به سمت حمایت 42,790$ پیش میرود و در صورتی که نتواند آن را حفظ کند ممکن است یک ریزش دیگر به سمت سطح 40,000$ داشته باشد.

با این اوصاف، بیت کوین سیگنال‌های قوی فروش در محدوده میانین متحرک 50 روزه یا 100 روزه دارد. اگر خریداران تلاش قابل توجهی برای بالا بردن قیمت بیت کوین نداشته باشند، خرس‌ها به احتمال زیاد مجددا کنترل را به دست میگیرند و بیت کوین را به سمت یک روند نزولی طولانی پیش میبرند. 

 

 

 

رفع مسئولیت: متن فوق توصیه مالی نیست و صرافی ارکان مسئولیتی در قبال متن خبر و تحلیل قیمت ندارد.

 

 

 

منبع: NewsBTC
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.