پیش بینی برای بیت کوین در ماه ژانویه

دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰

همزمان با اینکه سرمایه گذاران با سال 2021 وداع میکردند، ارزش کل بازار کریپتو در 24 ساعت آخر سال حدود 2.44% رشد کرد. در حالی که خیلی از فعالان بازار نمیتوانند از فضای بریش خارج شوند، اقتصاددان و تریدر کریپتو الکس کروگر برای اوایل ژانویه یک بازار صعودی قوی را پیش بینی میکند که به واسطه ورود سرمایه اتفاق می‌افتد. 

 

ژانویه گرم

این تحلیلگر اخیرا در توییتر خود تحلیلی در مورد بیت کوین در ماه ژانویه طی 4 سال گذشته ارائه داده است و این موضوع را یادآور شده هر بار در ژانویه بیت کوین روند صعودی و مثبت داشته است.  

 

 

 همچنان در اوایل ژانویه برای کریپتو انتظار بازار صعودی قوی  را دارم که به واسطه ورودی سرمایه اتفاق می افتد. سپس در FOMC بعدی باید ریسک را به حداقل رساند، اگر تورم بعدی که در اواسط ژانویه اتفاق می افتد خیلی داغ باشد.

— Alex Krüger (@krugermacro) December 28, 2021

 

 

در زمینه قیمت لازم است اشاره کنیم که بیت کوین در روز 1 ژانویه 2021 در حدود 29,000$ معامله میشد و سال را با این قیمت آغاز نمود. بعد از اینکه در 3 ماهه آخر سال به سقف تاریخی 69,000$ رسید، اصلاح نزولی خود را آغاز کرد و در زمان نگارش مطلب در حدود 48,200$ قرار داشت. 

 

 

در مقابل، کارول الکساندر، استاد اقتصاد دانشگاه، پیش بینی اصلاح شدید برای بیت کوین در سال 2022 را دارد. وی به شبکه CNBC گفت که بیت کوین میتواند تا حدود 10,000$ ریزش داشته باشد و تمام سودهای به دست آمده را ویران کند و دلیل آن هم نداشتن ارزش بنیادی است.

 

"اگر من یک سرمایه گذار بودم در مورد خروج سریع از بیت کوین فکر میکردم چرا که قیمت آن در سال جدید به احتمال زیاد سقوط خواهد کرد." 

 

با بررسی جریان سرمایه که توسط Coinshare مشخص شد، بیشترین خروج سرمایه هفتگی ثبت شد و در آخرین گزارش اشاره شد که شاهد 142 میلیون دلار جریان خروجی بودیم.

 

سومین مرد ثروتمند مکزیک، ریچارد پلیگو، اخیرا فالوئرهای توییتر خود را به سرمایه گذاری در بیت کوین برای سال جدید ترغیب نموده است. در این پیام ویدئویی وی گفته است:

 

"از پول فیات دوری کنید... این پول جعلی است که با کاغذ و دروغ ساخته شده. بانک‌های مرکزی مشغول چاپ هستند بیشتر از هر زمان دیگری. در بیت کوین سرمایه گذاری کنید."

 

ممکن است پول سازمانی مثل باران ببارد

مدیر مطالعات بازار Genesis Global Trading پیش بینی میکند در سال جدید سازمان‌ها بسیار به بیت کوین و شرکت‌های کریپتویی علاقه مند میشوند. در یک مصاحبه اخیرا اعلام کرد: 

 

"رشد سرمایه سازمانی طی 12 ماه گذشته فوق العاده بوده است و نشانه هایی مبنی بر سرعت گرفتن این مساله در سال جدید وجود دارد، هم در زمینه سرمایه گذاری مستقیم در توکن‌ها و هم زیرساخت شرکت‌های فعال در بازار کریپتو."

 

به علاوه، این فعال اقتصادی اشاره کرد که خیلی از سرمایه گذاران در حال عبور از دو رمزارز برتر بازار هستند و به سمت توکن های با ریسک بیشتر و بازدهی بالاتر که نشان از پیشرفت تکنولوژیک و فضاهای جدید فرهنگی دارند حرکت میکنند.

 

 

رفع مسئولیت: متن فوق توصیه مالی نیست و صرافی ارکان مسئولیتی در قبال متن خبر و تحلیل قیمت ندارد.

 

 

منبع: AMBCrypto
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.