سرمایه گذاران اتریوم در روزهای آینده باید چه موردی را رصد کنند؟

چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰

اتریوم در ماه جاری 13% ارزش خود را از دست داد و طی هفته گذشته این آلتکوین اولین نشانه‌های تثبیت قیمت و حرکت رنج را نشان داد و قیمت تغییر چندانی نداشت. با این حال، ورودی‌های ثبت شده تا 3 روز گذشته، برای سرمایه گذاران اتریوم دغدغه ایجاد کرده است.

 

اتریوم جریان خروجی دارد

هفته منتهی به 17 دسامبر شاهد بزرگترین جریان خروجی دارایی‌های دیجیتال در چند وقت اخیر بود با مجموع 142 میلیون دلار. در واقع، این اولین بار طی 17 هفته بود که جریان کلی به سمت منفی متمایل شد.

با این حال، اتریوم به طور خاص با جریان خروجی 63 میلیون دلار مواجه شد که شرایط را برای هولدرهای آن بدتر میکند. 

در طی ماه و تا قبل از هفته گذشته، جریان‌های شبکه به گونه‌ای بود که بین جریان ورودی و جریان خروجی تناسب وجود داشت و جریان خروجی اتریوم در حدود 3.6 میلیون دلار ثابت بود. در واقع، جریان خروجی پولکادات طی ماه تا روز جاری بیشتر از اتریوم بود. 

 

 

اما اتفاقات این هفته باعث شد که اتریوم از پولکادات سبقت بگیرد و جریان خروجی 68.4 میلیون دلار از ابتدای ماه تا روز جاری را ثبت کند. 

با اینکه بیت کوین جریان ورودی را به میزان 26 میلیون دلار بیشتر نسبت به اتریوم از دست داد، عملکرد آن باعث شد که شاه رمزارزها ضررهای خود را در حداقل ممکن نگاه دارد. 

 

 

 

این مورد برای اتریوم نمیتواند گفته شود چرا که حدود 6 میلیون آدرس در حال حاضر در ضرر هستند که این اتفاق برای اولین بار بعد از ماه جولای رخ میدهد. 

به علاوه، با در نظر گرفتن احتمال ضررهای بیشتر، سرمایه گذاران و نهنگ‌ها بیشتر محتاط شده‌اند. حجم آنها در روز 14 دسامبر از 10 میلیارد دلار عبور کرد، بیشترین حجم ثبت شده از ژانویه 2018، روز بعد از ریزش اتریوم به میزان 8.5%.

 

 

با این حال، در شرایطی که نزدیک پایان سال هستیم، میتوانیم امید داشته باشیم که یک بازیابی قیمت به زودی اتفاق بیفتد.

در حالی که حدود 102,000 قرارداد منتظر بسته شدن اتریوم بالای قیمت 5000$ هستند، 122.6k از سرمایه گذاران در انتظار بسته شدن قیمت بالای 10,000$ و 119.5k در انتظار قیمت 15,000$ هستند. 

 

 

با این حال، حتی قیمت 5000$ نیز در حال حاضر میسر به نظر نمیرسد. اگر اتریوم یک رالی را آغاز کند، قیمت 5k$ در دسترس‌ترین خواهد بود و قیمت‌های 10k$ و 15k$ بسیار بعید به نظر میرسند. حتی اگر اتریوم بخواهد به قیمت 5k$ نیز برسد، باید طی 10 روز آینده به میزان 23.69% رشد داشته باشد. 

 

 

بنابراین صحیح است که بگوییم در ادامه حتی اگر اتریوم قیمت خود را بازیابی نماید، تعداد زیادی از سرمایه گذاران در ضرر خواهند بود. 

 

 

رفع مسئولیت: متن فوق توصیه مالی نیست و صرافی ارکان مسئولیتی در قبال متن خبر و تحلیل قیمت ندارد.

 

 

منبع: AMBCrypto
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.