هولدرهای بیت کوین میتوانند شاهد بازار گاوی باشند اگر...

پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰

با شروع ماه دسامبر، سرمایه گذاران و تحلیلگران توجه ویژه ای به حرکت‌ شاه رمزارزها دارند، تا بتوانند جهت کلی بازار را تخمین بزنند. در همین راستا، دانستن این موضوع جذاب است که آیا بیت کوین در واقع به همان میزان ریزش داشته که بازار آن را درک نموده است. 

 

سرمایه گذاران بیت کوین در ضرر نیستند؟

قیمت 53k$ از ماه مارس یک سطح بسیار حیاتی بوده است چرا که هم به عنوان حمایت و مقاومت عمل نموده است. این سطح چندین بار تست شده است و در مقیاس بزرگتر چندین بار جهت حرکت بیت کوین را تغییر داده است. بنابر این، برگشت قیمت بیت کوین از سطح یاد شده طی تست مجدد اخیر یک نشانه خوب برای سرمایه گذاران محسوب میشود. 

 

 

عملکرد قیمت در ماه نوامبر باعث ضررهای زیادی برای سرمایه گذاران شد، درست شبیه ریزش‌های ماه مارس.

 

 

با این حال، با مقایسه دارایی در اختیار هولدرهای کوتاه مدت با هولدرهای بلند مدت، درمی‌یابیم بازار در شرایط سالم‌تری نسبت به ماه سپتامبر به نظر میرسد، زمانی که بیت کوین طی حدود 2 هفته تا 23% کاهش داشت. 

در حال حاضر، 18% دارایی در اختیار هولدرهای کوتاه مدت است که تقریبا 50% آن در سود است. این به معنی رشد 60% در سود نسبت به ماه سپتامبر است. 

به طور مشابهی، فروش به موقع توسط هولدرهای بلند مدت باعث شد بهترین بهره برداری را از سقف تاریخی 67.5k$ داشت باشند. بدین ترتیب، در حال حاضر، فقط 5.8% از دارایی در ضرر است. 

 

 

با این حال، ریسک ریزش بیشتر همچنان باقی است و ممکن است نزدیک شدن به کف بازار باعث شود هولدرهای بلند مدت شروع به فروش هیجانی نمایند. با این حال، برای هولدرهای کوتاه مدت، نقطه کلیدی برای پایش سطح 53k$ است که آیا حفظ میشود یا خیر.

به ویژه، یک مبنای قیمت on-chain نشان از تست مجدد قیمت تحقق یافته به عنوان محدوده حمایتی دارد. همچنین، تا زمانی که این سطح حفظ شود، قیمت میتواند به رشد خود ادامه دهد. 

 

 

مهم است بدانید که شبکه حدود 6% از کل آدرس‌های فعال خود را در این ماه از دست داد. سرمایه گذاران به این تیجه رسیده اند که آرام بنشینند و بیت کوین خود را هولد کنند. اعتماد سرمایه گذاران در صورتی که بازار نشانه های مثبت بیشتری از خود نشان دهد تقویت نیز میشود. 

 

 

همانطور که در بالا اشاره شد، قیمت 53k$ یک سطح حیاتی است و حفظ این سطح کلید اصلی برای حمایت از ادامه بازار گاوی است.  

 

 

 

رفع مسئولیت: متن فوق توصیه مالی نیست و صرافی ارکان مسئولیتی در قبال متن خبر و تحلیل قیمت ندارد.

 

 

منبع: AMBCrypto
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.