کاردانو در لبه پرتگاه؛ چگونه قیمت بازیابی میشود؟

شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰

این روزها کاردانو زمان خوبی را سپری نمیکند و در حالی که این کوین هنوز رتبه ششم جدول رمزارزها را با ارزش بازار حدود 49.1 میلیارد دلار حفظ کرده است، همچنان در حال ثبت کف‌های پایینتر طی هفته گذشته میباشد. در حال حاضر کاردانو در محدوده یک حمایت کلیدی قرار دارد و ممکن است روند حرکتش معکوس شود و وارد فاز خرسی شود.

ابن مطلب به بررسی شرایط کنونی عملکرد قیمت کاردانو میپردازد و توضیح میدهد که چرا باید بازیابی قیمت شروع شود تا جلوی ریزش‌های بیشتر گرفته شود. 

 

پرچم‌های قرمز برای کاردانو

 

 

در حالی که کاردانو یکی از بهترین کوینها از حیث عملکرد در سال 2021 میباشد و دیدگاه مثبت و خوشبینانه‌ای برای آن وجود دارد، ساختار عملکرد قیمت ADA با شرایط ایده‌آل فاصله زیادی دارد. پیشتر در ماه نوامبر، کاردانو بالاخره توانست کانال نزولی بلند مدت خود را به سمت بالا بشکند اما بلافاصله این شکست نامعتبر شد. این موضوع نشانه ای برای اتفاقات پیش روی کاردانو بود و این رمزارز از آن زمان موفق به بازیابی قیمت نشد.  

حالا، در زمان نگارش مطلب، کاردانو نهایتا به پایین الگو افتاد و در مسیر بریش قرار گرفت و هرگونه شانس بازیابی سریع بولیش را هم از دست داد. قیمت 1.80$ یک حمایت بسیار مهم در تایم فریم بلند مدت بود که کاردانو نتوانست قیمت خود را در این محدوده محافظت کند.

 

 

اهمیت سطح 1.80$ میتواند از سطوح فیبوناچی درک شود. این قیمت در سطح 0.618 فیبوناچی قرار داد که اساسا آخرین حمایت در طی فاز اصلاحی بول ران (رالی صعودی) میباشد. 

در طی بازه زمانی اصلاح در 3ماهه سوم، کاردانو تا قیمت 1.00$ ریزش داشت که این قیمت سطح 0.618 فیبوناچی بود که از سقف قیمت 2.47$ اصلاح شده بود. شرایط مشابه این بار اتفاق نیفتاد و بازار ریزش شدید و ناگهانی فراتر از سطوح اصلاحی را شاهد بود. 

 

همچنان امید وجود دارد؟

 

 

خب، در روند کریپتو هرگز نمیتوان گفت هرگز!، و نوسانات میتواند به نفع کاردانو هم رقم بخورد. بر اساس داده‌های intotheblock.com، مقدار 4.93 میلیارد ADA بین محدوده 1.34$ تا 1.63$ هم‌اکنون در 394,000 آدرس موجود میباشد. در حالی که این موضوع میتواند نشان دهد احتمال ریزش کاردانو تا 1.40$ طی چند روز آینده وحود دارد، در طرف دیگر، میتواند بازیابی قوی قیمت نیز پیش بینی شود. 

با این حال، عدم توانایی برای بازیابی قیمت میتواند باعث شود قیمت کاردانو وارد محدوده 1.11$ تا 1.34$ شود. نزدیک 8.37 میلیارد ADA در این محدوده قیمت قرار دارند و بین حدود 590,000 آدرس توزیع شده‌اند. این شرایط کاملا مانند لبه پرتگاه است و فضای کلی حاکم بر این رمزارز چشم انداز بریش را نشان میدهد. 

 

 

 

رفع مسئولیت: متن فوق توصیه مالی نیست و صرافی ارکان مسئولیتی در قبال متن خبر و تحلیل قیمت ندارد.

 

 

منبع: AMBCrypto
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.