اتریوم و کاردانو راهی برای تسخیر آینده ارائه میدهند؟

یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰

علیرغم عملکرد قیمت ضعیف کاردانو طی هفته گذشته، همکاری‌های جدید آن در حال ایجاد علاقه‌مندی جدید برای این کوین است. اخیرا، شبکه تمرکز خود را بر روی آفریقا گذاشته است. بعد از عقد قرارداد با دولت اتیوپی در سال جاری، کاردانو یادداشت تفاهمی با دولت برونئی امضا کرد. 

این در حالی است که راهکار مدیریتی آتالا پریسم (Atala Prism) که توسط کاردانو ارائه شده، باعث شده که این رمزارز در لیست تاثیرگذارترین پروژه‌های سال 2021 قرار بگیرد. 

در این میان، رقیب آن اتریوم، اخیرا آپگرید Altair را اجرا کرده است. همانطور که آپگرید زنجیره Beacon شبکه را به سمت ETH 2.0 سوق داد، اتریوم نیز یک موج رشد قیمت خوب را شاهد است. شایان ذکر است که، اتریوم روز جمعه نیز بولیش ماند و به سقف قیمت 4,400$ نیز رسید.

جالب است بدانید، هر دو این زنجیره‌های هوشمند، نمونه های قدرتمندی در اکوسیستم dApps دارند. کاردانو اخیرا سطوح جدید گواهینامه برای قراردادهای هوشمند را چیدمان کرد، و در همایش ماه سپتامبر همکاری‌های جدیدی را اعلام نمود. اتریوم، در طرف دیگر، برای "ادغام" آماده میشود در حالی که نزدیک 68% کل ارزش قفل شده در DeFi را در اختیار دارد. 

 

 

در میان افزایش علاقه مندی، تامین کننده خدمات دیجیتال Solodev نیز هر دو این زنجیره های هوشمند را در پیشنهادات ابری خود گنجانده است. در ارائه اخیر، Solodev اعلام نمود که دو زنجیره هوشمند پیشرو بازار، سازمان‌ها و توسعه دهندگان را قادر میسازند اپلیکیشن‌هایی پیاده سازی کنند که با رایانش ابری و خدمات بازاریابی دیجیتال خود ادغام شوند. 

 

مت گرپی، مدیر بخش دیجیتال Solodev میگوید:

 

" با ارائه کاردانو و اتریوم، ما ابزاری به مشتریان خود میدهیم تا بتوانند با بلاکچین کار کنند، پرداخت از طریق رمزارز را قبول کنند و بزرگتر شوند و در نهایت آینده را در اختیار بگیرند."

 

هدف نهایی این است که به توسعه دهندگان اجازه دهند که به صورت اساسی پیشنهادات خود در زمینه DeFi، رمزارز و NFT را در پلتفرم ابری ارائه دهند. همچنین، ADA و ETH در ویترین فروشگاه Solodev نیز جهت قبول پرداخت ها برای تراکنش های تجارت الکترونیک در بین اپلیکیشن های ابری در دسترس خواهد بود.

در زمینه کاربرد، Solodev تصدیق کرد که کاردانو اعتبارسنجی تراکنش‌ها را "سریعتر و ارزانتر" انجام میدهد، در حالی که اتریوم بلاکچین شماره 2 پشت سر بیت کوین است. 

 

درست هفته گذشته، بیت کوین یک سقف تاریخی جدید ثبت نمود و قیمت آن تا 67,000$ بالا رفت. این رشد قیمت بیت کوین بعد از پذیرفته شدن صندوقهای آتی ETF سرعت بیشتری گرفت. در حالی که بیت کوین و اتریوم دو رمرزارز برتر بلامنازع بازار هستند، ممکن است کاردانو برتری هایی نسبت به این دو بلاکچین داشته باشد. 

 

 

منبع: AMBCrypto
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.