اگر بیت کوین دارید، تا چه زمان باید هولد کنید؟

شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰

بازار کریپتو گاها با حباب دات کام که در نهایت به شرایط بحرانی سال 2000 2001 منجر شد مقایسه میشود. اوایل امسال، میلیاردر مارک کوبان اشاره کرد که بازار کریپتو مشابه "حباب سهام اینترنت" هم هست، با این حال خوشبینی خود را در مورد بقای بیت کوین نیز ابراز کرد.

در یک مصاحبه اخیر، مفسر بازارهای مالی آقای هری دنت پیش بینی‌هایی در این خصوص انجام داد. او گفت که "همزمان هم نگرش گاوی دارد و هم نگرش خرسی". وی تکرار نمود که کریپتو "موضوع بزرگ بعدی" است، و ادامه داد "سهام اینترنت در انتهای اولین حباب فناوری قویترین بودند."

 

وی گفت:

" در اواخر 1998-99 بزرگترین بخش NAZDAQ دات کام‌ها بودند، نه شرکت های فناوری استاندارد."

 

با مقایسه آن با سرمایه‌های دیجیتال، دنت گفت که کریپتو بزرگترین حباب است، که به نظر میرسد ترکیدن آن خیلی نزدیک باشد. با این حال او توضیح داد:

 

"اگر فرض کنیم که سهام 85% سقوط کند، کریپتو 90-95% ریزش خواهد داشت، زیرا آن قویترین حباب است، اما اولین چیزی است که من خواهم خرید"

 

علیرغم انتظارات برای رالی زودگذر و در ادامه ریزش، دنت در مورد کریپتو رویکرد بولیش دارد. با توجه به صحبت‌هایش دلیل آن این است:

 

"من فکر میکنم که کریپتو هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارد. این یک ترند واقعی است؛ این دیجیتال سازی تمام دارایی های مالی است و پول یک ترند بزرگ خواهد بود، بزرگتر از اینترنت زیرا این در مورد پول است و چیزهایی که ارزش مالی دارند."

 

در همین حال، سرمایه گذار ریچ برنستاین، به سرمایه گذاران هشدار داد که یک سقوط سنگین، خصوصا در بیت کوین، در حال ظهور است. در زمینه تقاضای کریپتو، برنستاین همچنین گفت:

 

"یک سری کامل از حباب‌ها در حال حاضر در جریان است."

 

او در ادامه افزود که تب کریپتو بر روی بازارهای قوی مانند نفت سایه افکنده است. مشاور نیر کیسر همچنین اشاره نموده بود: "رمزارزها ممکن است اینترنت 2 باشند." او در حدود سالهای 1990 اشاره کرده بود:

 

"مشتریان سهام اینترنت و IPOهای فناوری میخواستند. اگر چیزی که میخواستند به آنها میدادم، ممکن بود سرمایه خود را از دست بدهند. اگر این کار را نمیکردم، ممکن بود مشتری را از دست بدهم."

 

به همین ترتیب، مشاوران مالی با استناد به کیسر ممکن است به جمع بندی مشابهی برسند. حالا، سرمایه گذاران باید چه رفتاری با دارایی های کریپتو خود داشته باشند؟ هری دنت این گونه راهنمایی میکند:

 

"اگر بیت کوین دارید، من پیشنهاد میکنم تا حوالی آخر سال نگه دارید."

 

او توضیح داد که یک ATH در پایان سال میتواند فرصت نهایی فروش باشد و بعد از آن یک خرید مجدد. او افزود:

 

"فروش کریپتو در سقف و خرید مجدد در کف میتواند سریعترین راه در تاریخ برای ایجاد ثروت باشد."

 

 

 

رفع مسئولیت: متن فوق توصیه مالی نیست و صرافی ارکان مسئولیتی در قبال متن خبر و تحلیل قیمت ندارد.

 

 

 

منبع: AMBCrypto
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.