بیت کوین مجددا 60,000$ را فتح کرد

شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰

بیت کوین در حال انجام یک سفر ماجراجویانه جدید قیمت است و روی نمودار تقریبا فرآیند بازیابی قیمت خود را کامل کرد. امروز اخبار پیرامون بیت کوین زیاد بود چرا که با ثبت یک رشد 4.5% روزانه و 11.5% هفتگی توانست برای اولین بار بعد از 18 آوریل به قیمت 60,000$ برسد. 

به علاوه، ارزش بازار این رمزارز نیز از 1 تریلیون دلار عبور کرد. این موضوع بیانگر فضای بولیش در بازار است، علیرغم کف هایی که در ماه سپتامبر ثبت شد.

 

 

بیت کوین ابتدا رالی خود را در 5 اکتبر آغاز نمود. آن روز، بیت کوین از محدوده رنج ماهیانه خود عبور کرد و مقاومت 47,000$ را شکست. رالی یاد شده بعد از ریزش های ماه های اخیر و پشت سر گذاشتن اخبار منفی بازار رخ داد. 

در نهایت، افزایش احتمال ایجاد صندوق ETF بیت کوین روی مومنتوم صعودی بازار بسیار تاثیر مثبت گذاشت.

 

بر اساس چندین منبع میتوان گفت که SEC مخالفتی با ایجاد صندوق ETF برای بیت کوین ندارد و تقریبا مراحل به خوبی طی شده است. پیش بینی میشود کار از هفته آینده شروع شود.

— Eric Balchunas (@EricBalchunas) October 15, 2021

 

همچنین در روز جاری، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا دستورالعمل و راهنماهایی را برای سرمایه گذاران منتشر نمود تا بتوانند از قراردادهای آتی که شامل بیت کوین میشود به نحو محافظت شده‌ای استفاده نمایند.

در ادامه، فضای روانی حاکم بر بازار نیز به طور چشمگیری بهبود یافته چرا که شاخص ترس و طمع بعد از ترس شدید که در ماه سپتامبر نمایش میداد مجددا به وضعیت طمع بازگشته است. 

به علاوه، درصد گردش سرمایه در سود به طور قابل توجهی از ابتدای اکتبر بالاتر رفته و به سطح 93% رسیده است (در زمان نگارش مطلب). این سطوح از زمان ریزش بازار در ماه می دیده نشده بود.   

 

 

همچنین کاهش تعداد ماینرها (استخراج کنندگان بیت کوین) و افت هش ریت بعد از ممنوعیت های وضع شده توسط چین نیز بهبود یافت. این بهبود پس از منتقل شدن قدرت ماینینگ به ایالات متحده و قزاقستان و روسیه محقق شد. 

علاوه بر آن، دفتر خانواده مهم George Soros در مصاحبه ای به هولد نمودن بیت کوین در سبد سرمایه‌گذاری اشاره نمود. این مساله با شفاف سازی گری گنسلر از SEC همراه شد که اعلام نمود ممنوعیت گسترده در ایالات متحده مانند چین اتفاق نخواهد افتاد.  

در گزارش ماه سپتامبر Kraken Intelligence به این موضوع اشاره شده است که 3 ماهه چهارم سال 2021 بهترین ماه‌ها برای بیت کوین خواهند بود و متوسط و میانه رشد 119% و 58% ثبت خواهد شد. با افزایش ارزش بیت کوین، تمام نگاه‌ها از ماه‌های گذشته به شکسته شدن سقف تاریخی بیت کوین است. 

 

رفع مسئولیت: متن فوق توصیه مالی نیست و صرافی ارکان مسئولیتی در قبال متن خبر و تحلیل قیمت ندارد.

 

 

 

منبع: AMBCrypto
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.