اگر آلتسیزن اتفاق بیفتد، این رمزارزها 5 تا 10 برابر میشوند

پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰

بیت کوین به آرامی به سمت محدوده سقف تاریخی خود حرکت میکند. این موضوع به منزله این است که ارزش کل بازار رمزارزها نیز در حال بهبود است.

در واقع، طی چند ماه گذشته که شرایط بازار ریزشی و نامناسب بود، فروشندگان هوشمند (آنهایی که در کف میخرند و در سقف میفروشند) از فشار فروش خسته شدند. 

از آنجایی که بیت کوین کاملا مراقب سطح 50,000$ بود و از آن محافظت نمود، احتمال ایجاد موقعیت حرکت شدید قیمت دور از ذهن نخواهد بود.

 

آیا کاهش دامیننس بیت کوین باعث شروع آلتسیزن میشود؟

 

 

رالی آلتکوین زمانی اتفاق می افتد که بیت کوین یک رالی صعودی را انجام میدهد و در یک محدوده بالاتر حرکت رنج انجام میدهد (در یک محدوده مشخص نوسان میکند). همین الان، اگر به نمودار دامیننس یا سلطه بیت کوین توجه کنیم، به نظر میرسد که آماده است که یک روند معکوس و برگشتی را شروع کند.

اگر مقدار BTC.d یا دامیننس بیت کوین به سمت پایین حرکت کند به این معنی نیست که قیمت بیت کوین در حال کاهش است. این فقط بدین معنی است که سایر آلتکوین‌ها در حال اضافه نمودن ارزش به مارکت کپ یا ارزش بازار خود هستند. در سال 2021، دامیننس بیت کوین برای اولین بار از 1 آوریل 2019 به زیر 50% کاهش پیدا کرد. در نتیجه، آلتکوین‌ها فرصت نمایش پیدا کردند و سقف‌های تاریخی جدید خود را ثبت نمودند. 

با کاهشی شدن روند حرکت BTC.d یا سلطه بیت کوین، آلتکوین‌های با ارزش بازار بزرگتر میتوانند مجددا وارد بازی شده و خودی نشان دهند. این میتواند باعث شود که این دارایی ها حدود 5 تا 10 برابر شوند، خصوصا اگر بیت کوین سطح 50,000$ را حفظ کند.

 

کدام‌ها را باید انتخاب کرد؟

این یک توصیه مالی نیست و رالی‌ها در طی آلت سیزن همواره با توسعه های on-chain هماهنگ نبوده اند. (به عنوان مثال meme coin ها)

با این حال، در ادامه به برخی ز رمزارزها که از قیمت واقعی خود پایینتر هستند و ممکن است طی این دوره سقف های تاریخی جدیدی ثبت نمایند اشاره میشود.

 

 

دو ارز CELO و NEAR قبلا هم چند بار مورد ارزیابی قرار گرفته اند  و به نظر میرسد شرایط بازار قدرتمندی داشته باشند. هر دو این شبکه ها عملکرد on-chain بالایی طی چند هفته اخیر داشته اند، و هر دو ATH خود را در قیمت های 10.95$ و 11.88$ به ثبت رسانده اند.

با این حال، این یک حقیقت است که هر دو این رمزارزها همچنان در میان 30 رمزارز برتر نیستند. این موضع باعث افزایش احتمال رشد بازار این رمزارزها میشود چرا که CELO هم متوسط تعداد تراکنش بیشتری نسبت به دات و آوالانچ طی 30 روز گذشته ثبت نموده است. 

در مورد پولکادات هم باید اشاره کنیم که به زودی اولین حراجی parachain آن راه اندازی میشود و شرایط خوبی دارد. به همراه آن، قابلیت همکاری اتم (ATOM) نیز به زودی برای اپلیکیشن های کاربردی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این قبیل مسائل احتمال قدرت گرفتن این توکن ها و افزایش ارزش بازار آنها را قوت میبخشد، خصوصا زمانی که بازار به نفع آلتکوین‌ها حرکت کند.

 

 

رفع مسئولیت: متن فوق توصیه مالی نیست و صرافی ارکان مسئولیتی در قبال متن خبر و تحلیل قیمت ندارد.

 

 

 

منبع: AMBCrypto
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.