مثلث صعودی اتریوم را به سمت اهداف بالاتر سوق میدهد

پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰

روند بازار رمزارزها در کوتاه مدت خرسی بوده است و باعث شده که قیمت بیت کوین و اتریوم بعد از رالی صعودی شدید ابتدای سال 2021، در وضعیت مناسبی نباشد. اما نمیتوان تشخیص داد که بازار گاوی رسما به اتمام رسیده، یا یک بازیابی بزرگتر قیمت در راه است.

یک الگوی مثلث صعودی و خط روند بلند مدت میتوانند نشانه‌هایی باشند برای اتفاقات بعدی. نشانه هایی که در چرخه قبلی اتریوم را به قله بازار گاوی خود رساندند.

 

الگوی فرکتال اتریوم که میتواند رالی صعودی را حفظ کند

سقف اخیری که اتریوم در حدود قیمت 4,400$ ثبت نمود به نظر نمیرسد که قله چرخه صعودی باشد. این نکته از ساختار بولیش که حمایت‌های اتریوم شکل داده‌اند دریافت میشود.

علی رغم اینکه جفت ارز ETHUSD به نظر شرایط خرسی دارد و احساس حاکم بر آن ترس شدید است، این آلتکوین در تایم فریم روزانه کف‌های بالاتر میسازد و قیمت آن حدود 1000$ بالاتر از کف‌هایی که 1 ماه پیش ایجاد کرده باقی مانده است.

ساختار کف‌های بالاتر و حمایت در حال رشد، متوقف شدن با سطح ثابتی از مقاومت برای چندین بار، یک الگوی مثلث صعودی ایجاد میکند. الگویی که کاملا منطبق با الگوی تشکیل شده در رالی صعودی قبلی است.

 

 

همه چیز درباره الگوی مثلث صعودی

مثلث صعودی یک الگوی بولیش در چارت است که یا میتواند در پایین یک روند تشکیل شود و نشانه تغییر روند باشد، یا در میانه روند ایجاد شود و نشاندهنده ادامه روند باشد. اما اگر این الگوهای صعودی شکسته شوند، جعلی بودن آن‌ها میتواند کشنده باشد.

اما اگر حمایت حفظ شود و مقاومت شکسته شود، یک حرکت بزرگ رو به بالا اتفاق می‌افتد. این همان الگویی است که در انتهای بازار خرسی بیت کوین تشکیل شد، و همچنین آخرین الگویی بود که اتریوم قبل از رالی صعودی از 380$ تا 1400$ مشاهده کرد.

باقی ماندن یک سطح کلیدی مقاومت در تمام زمان بازار خرسی، و تست مجدد این سطح چیزی بود که این رمزارز را در زمان اخیر به سمت 4,400$ سوق داد. هدف این الگو بر اساس محاسبات انجام شده نزدیک 10,000$ خواهد بود، اما عدد 380$ که یک سر دیگر خط روند را ساخته است، 4000$ دیگر نیز به هدف اضافه میکند.

اما تمام این پیش بینی ها بر اساس کف خط روند صعودی و شکست مقاومت پیش رو انجام شده است. بدون تایید این، الگو نامعتبر میشود، که ممکن است به جای رشد شدید، ریزش‌های بیشتری را ایجاد کند. 

 

رفع مسئولیت: متن فوق توصیه مالی نیست و صرافی ارکان مسئولیتی در قبال متن خبر و تحلیل قیمت ندارد.

 

 

منبع: NewsBTC
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.