میلیاردر معروف میگوید نگران فروش‌های هیجانی نیست

شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰

بازار رمزارز در طی فعالیت خود شاهد چندین فروش‌ سنگین بوده است. ماه سپتامبر همواره در طی تاریخ رمزارزها یک ماه خونین محسوب میشده و امسال نیز با افت قیمت شدید بسیاری از رمزارزها این موضوع تکرار شد. با توجه به این ریزش‌ها، از دوشنبه بیش از 1 میلیارد دلار سرمایه لیکویید شد. 

میلیاردر Mike Novogratz در شبکه CNBC درباره روندهای بازار کنونی صحبت نمود. اما برخلاف بیشتر سرمایه گذاران بازار، نواگراتز به نظر نمیرسد اصلا نگران ریزش‌های شدید قیمت در بازار باشد. نواگراتز مدیر عامل Galaxy Digital است، یک شرکت مدیریت سرمایه که از سرمایه های قدیمی تا رمزارزها را مدیریت میکند.

 

اصلا جای نگرانی نیست

در زمینه فروش‌های هیجانی و سنگین در بازار، نواگراتز توضیح میدهد که تنش‌ها در بازار به دلیل صحبت های سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) بالا بوده است. او همچنین به بحران Evergrande اشاره نمود، چرا که به تتر مرتبط است و به افزایش فروش‌های هیجانی کمک نموده است. وی به پوزیشن‌های لانگ (خرید) نیز اشاره نمود که مقداری خوش بینی بیش از حد در آنها بوده است.

نواگراتز کف‌های اخیر بازار را به عنوان فرصتی برای "خرید در کف" تلقی میکند. او در مورد بازار خونین کنونی به سادگی بیان کرد "من نگران و عصبی نیستم". به علاوه، این میلیاردر اشاره نمود که خزانه داری استیبل کوین هایی که توسط بانک های فدرال پشتیبانی میشود را معرفی خواهد نمود. ما منتظر این اتفاق طی هفته آینده تا 3 ماه آینده خواهیم بود.

 

بازار رمزارز سطوح حیاتی را حفظ نمود

با در نظر گرفتن ریزش شدید، او اشاره نمود که دو رمزارز اصلی بازار سطوح حیاتی خود را حفظ نمودند و از آنها پایینتر نرفتند و این خبر خوبی برای بازار است. در ادامه ریزش روز دوشنبه، بیت کوین بالای سطح 40,000$ و اتریوم بالای سطح 2,800$ باقی ماند. نواگراتز میگوید تا زمانی که این سطوح حفظ شوند، بازار در وضعیت خوبی قرار دارد. 

هر دو این دارایی‌ها ضررهای سنگینی را از دوشنبه متحمل شده اند. بیت کوین به تنهایی شاهد لیکویید شدن بیش از 800 میلیون دلار از پوزیشن‌های لانگ خود بود و اتریوم نیز شرایط بهتری نداشت. اما علیرغم این موضوع، این میلیاردر در مورد بازار رمزارزها بولیش است. 

عامل مهم دیگری که او در نظر دارد، حجم سرمایه عمومی و شخصی در حال سرازیر شدن به این بازار است. در ابتدای این مصاحبه، نواگراتز به این موضوع اشاره نمود که بیت کوین از یک ایده چگونه توسعه پیدا کرده است و سرمایه گذاران نیز طی این روند پول بیشتری وارد این چرخه نموده اند.

 

 

منبع: NewsBTC
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.