3 روز بعد از ریزش شدید، حال سرمایه گذاران بیت کوین چگونه است؟

شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰

بعد از ریزش قیمت 7 سپتامبر، اکثر رمزارزهای بازار در حال تلاش برای بازیابی سریع قیمت و رسیدن به سطوح قبلی هستند. اکثر رمزارزها به جز بیت کوین. 

در حال حاضر، در چارت قیمت مقاومت‌هایی وجود دارد، و به همین دلیل شاه رمزارزها یعنی بیت کوین موفق نشده مجددا به سطح 52k$ برسد. با این حال، دغدغه بزرگتر در مورد سرمایه گذاران است. چرا که در طول ریزش، ضررهای خیلی زیادی را متحمل شدند.

آیا این موضوع باعث شد که دارایی خود را بفروشند؟ و اگر این طور است، سرعت کم بازیابی قیمت چگونه بر رفتار سرمایه گذاران تاثیر میگذارد؟

 

سرمایه گذاران بیت کوین همچنان بولیش هستند

در حالی که روز سقوط شاهد فروش در بازار بودیم، در حال حاضر، شاهد خرید بیشتر در بازار هستیم. در زمان نگارش مطلب، بیت کوین به نظر میرسد در حال تلاش و تقلا برای عبور از سطح 47k$ باشد. با این حال، این موضوع باعث نشده که سرمایه گذاران انگیزه خود را از دست بدهند و به طور چشمگیری نسبت به قبل بیشتر بولیش شده اند.

این موضوع میتواند در بازار دیده شود چرا که بالانس موجود در صرافی ها به کمترین میزان خود در 3 سال اخیر رسیده است. 

 

 

در همین زمان، میزان برداشت از صرافی ها به بیشترین میزان خود در ماه رسیده است.  بیش از 2500 بیت کوین طی هفته گذشته از صرافی ها خارج شده است.

یکی از دلایل عمده این مساله روند اجتماعی "در کف بخرید" است. این پویش به صورت ابتدایی سرمایه گذاران را به ورود به بازار تشویق میکند و تحلیل ها نشان میدهد که این عبارت در شبکه های اجتماعی به بیشترین میزان خود طی 4 ماه اخیر رسیده است. در زمان نگارش مطلب، در واقع شاخص ها به سطح ماه می بازگشته است.

 

 

آیا خرید تصمیم درستی بود؟

در واقع، این یک تصمیم درست و یک حرکت اقتصادی مناسب بود. بازار بعد از ریزش شدید مجددا تا حدودی قیمت را بازیابی کرد. در حالی که افرادی بودند که با ضرر دارایی خود را فروختند، افرادی هم بودند که در کف خرید کردند و در حال حاضر از خرید خود سود برده اند.  

همچنین، واگرایی DAA قیمت، یک سیگنال قوی خرید را نشان داد چرا که به پایینترین میزان خود در ماه رسیده بود. زمانی که قیمت ریزش پیدا میکند و آدرس های فعال افزایش پیدا میکنند، بهترین زمان برای خرید و خارج کردن BTC از بازار است.

 

 

به علاوه، بیشتر آدرس ها همچنان در سود هستند. تعداد 4 میلیون آدرسی که تحت تاثیر ریزش 10 درصدی قرار گرفتند (آنهایی که بیشترین ضررها را تجربه کردند) به آرامی در حال بازگشت به محدوده سود هستند.

به این ترتیب، به بیان ساده، سرمایه گذاران بیت کوین همچنان بدون نگرانی هستند.

 

 

 

منبع: AMBCrypto
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.