اهمیت آپدیت جدید دوج کوین

چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰

دوج کوین، یکی از مم کوین هایی که بیشترین رشد را داشته است، با ارزش بازار حدود 36 میلیارد دلار، در زمان نگارش مطلب در حدود قیمت 0.27$ در حال معامله بود. دوج کوین هفتمین رمزارز برتر بازار به شمار میرود.

این موضوع کاملا واضح است که ایلان ماسک مدیر عامل تسلا یکی از بزرگترین حامیان دوج کوین است. در ادامه حمایت هایش از دوج کوین، ایلان ماسک اخیرا در توییتر عبارت "مهم" را برای جدیدترین آپدیت این رمزارز قرار داده است. 

مهم

— Elon Musk (@elonmusk) August 30, 2021

 

اهمیت آپدیت جدید دوج کوین به چه دلیل است؟

همانطور که در صفحه Github اشاره شده است، در این آپدیت جدید هزینه های تراکنش بسیار کاهش پیدا کرده است.

قسمت اول از دو قسمت آپدیت محقق شده و هزینه ها را کاهش میدهد. ورژنی که ارائه خواهد شد، زمانی که Dogecoin Core جدید معرفی شد، باعث کاهش هزینه‌ها خواهد داشت.

علاوه بر این، باگ‌های (ایرادات نرم افزاری) مختلفی هم برطرف شده و عملکرد شبکه نیز بهبود پیدا کرده است. به علاوه، ایلان ماسک به طور فعالانه ای در بحث و گفتگو در مورد پیشرفت های اخیر دوج کوین شرکت نمود.

این یک پیشرفت مهم است

— Elon Musk (@elonmusk) June 22, 2021

 

به ویژه، در ماه می، ایلان ماسک این ایده را مطرح نمود که پارامترهای دوج کوین چگونه میتواند بهبود داده شود که فرم جدیدی از پرداخت را در مقایسه با بیت کوین ایجاد نماید. او اشاره کرد:

"در حالت ایده آل، دوج کوین سرعت پردازش بلاک خود را 10 برابر بیشتر میکند و سایز بلاک خود را 10 برابر بزرگتر میکند و هزینه ها را تا 100 برابر کاهش میدهد. آن موقع برنده خواهد شد." 

 

 

منبع: AMBCrypto
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.